Peugeot 508: na slovenskem trgu Peugeot 508: na slovenskem trgu
Dobrih osem let je zdržala na trgih prva generacija Peugeotove zastavonoše in zdaj je čas za novo. Na našem trgu je zanjo treba odšteti... Peugeot 508: na slovenskem trgu

Peugeot 508: kombilimuzinski kupe prepričljivega videza.

Dobrih osem let je zdržala na trgih prva generacija Peugeotove zastavonoše in zdaj je čas za novo. Na našem trgu je zanjo treba odšteti od 25.900 evrov.

Dve pomembni lastnosti razlikujeta obe generaciji; prvič, odslej je 508 kombilimuzina, torej s petimi vrati na zadku; in drugič, novi 508 je že na pogled dosti bolj prepričljivega videza. Kar nedvomno veliko šteje.

  • 1VK_8702a
  • 1VK_8724a
  • 1VK_8707
  • 1VK_8705aw
  • 1VK_8698a
  • 1VK_8700a
  • 1VK_8719a
  • 1VK_8715
  • 1VK_8721
  • 1VK_8716

Novi 508 je od prejšnjega za 8 centimetrov daljši, za 6 nižji in za 3 širši, slednji dve meri pa tudi nedvomno precej prispevata k zunanji podobi. Ker želi biti, gledano z boka, kupejevska (kombi)limuzina, so vratne šipe brez okvirjev. A pri Peugeotu pravijo, da stavijo (tudi) na kakovost (notranjih) materialov in izdelave, seveda pa tudi na značilen i-Cockpit, torej na postavitev (digitalnih) merilnikov nad (majhen) volanski obroč.

Pravijo, da je tudi uporaben: v kabini je do 32 litrov predalov in odlagalnih mest, prtljažnik, ki je seveda nesimetrično povečljiv, pa meri od 487 do 1.537 litrov.

Med priboljške zagotovo sodijo avdio sistem Focal z 10 zvočniki, dva vhoda USB, induktivno polnjenje telefona, pomično panoramsko strešno okno mer 690 krat 560 milimetrov, žarometi LED (v osnovi so sicer halogenski), asistenčni sistemi (med njimi prepoznavanje 5 vrst prometnih znakov in nočni vid z infrardečo kamero), pa aktivno vzmetenje in še kaj.

V ponudbi je pet motorjev; dva sta bencinska 1.6 PureTech (133 in 165 kW), trije pa so dizelski 1.5 oziroma 2.0 BlueHDi (96, 117 in 133 kW). Menjalnik je vselej samodejni (8), le pri najšibkejšem dizlu je ročni, pogon pa seveda na prednji kolesi. Če upoštevamo še štiri pakete opreme, je v ceniku 16 različic in od tega le štiri z bencinskimi motorji, kar daje vedeti, da tudi pri Peugeotu v tako velikem avtomobilu še vedno stavijo na dizelski pogon.

Najcenejši 508 je ta hip 1.5 BlueHDi 130 Active (cena v uvodu), a pri slovenskem zastopniku največ upov polagajo na najzmogljivejši dizel: 2.0 BlueHDi 180 Allure stane 31.900, GT Line pa 33.600 evrov. Najcenejši bencinski je 1.6 THP 180 Active (28.400 €), najdražji nasploh pa je prav tako bencinski in sicer 1.6 THP 225 GT, ki stane 37.300 evrov.

Kombilimuzin 508 naj bi pri nas letos prodali okli 150, sem pa seveda ni všteta kombijevska različica SW, ki na naš trg pride junija in ki bo po predvidevanjih bolje prodajana od kombilimuzine. Ob prelomu leta pa pričakujemo še priključno hibridno različico.◄

Foto: VK