Peugeot 3008: na slovenskem trgu Peugeot 3008: na slovenskem trgu
Zanemariti segmenta, ki ima daleč največjo rast (prodaje) v Evropi, pač ne gre – ali pa ostajaš zadaj. Pri Peugeotu so strategijo dobro načrtovali... Peugeot 3008: na slovenskem trgu
Peugeot 3008: 11 zunanjih barv in tri dvobarvne kombinacije, masažni sedeži in avdio sistem Focal.

Peugeot 3008: 11 zunanjih barv in tri dvobarvne kombinacije, masažni sedeži in avdio sistem Focal.

Zanemariti segmenta, ki ima daleč največjo rast (prodaje) v Evropi, pač ne gre – ali pa ostajaš zadaj. Pri Peugeotu so strategijo dobro načrtovali in po prenovljenem 2008 letošnjega junija je zdaj na slovenskem trgu naprodaj tudi novi 3008. Najcenejši stane 20.390 evrov.

Že prva generacija 3008, predstavljena leta 2008, je skušala biti nekakšen križanec, a morda na preveč samosvoj način. Zdaj je tudi novi 3008, ki je velikostno v istem razredu kot 308, za današnje razmere klasičen športni terenec s kar 22-centimetrskim odmikom od tal, a tudi z (za zdaj?) le prednjim pogonom.

  • IMG_1831a
  • IMG_1827a
  • IMG_1833a
  • IMG_1825a
  • IMG_1826a
  • IMG_1835a
  • IMG_1823a
  • IMG_1819arc
  • IMG_1817
  • IMG_1816
  • IMG_1815
  • IMG_1820a

Z zunanjostjo se čvrsto drži današnjih Peugeotovih oblikovalskih smernic, znotraj pa nadaljuje s samosvojo, še vedno razmeroma slabo sprejeto šolo oblikovanja armaturne plošče. Pravijo ji i-Cockpit (pri Avtofilu smo mu v splošnem zelo naklonjeni) in tokrat so merilniki prvič povsem digitalni in z možnostjo številnih načinov prikaza. Izstopata še dokaj velik osrednji zaslon in zgoraj ter spodaj sploščen volanski obroč.

Namesto 4-kolesnega pogona so pri Peugeotu prepričani, da bo večino kupcev zadovoljil že sistem Grip Control, ki je vselej doplačilen, gre pa za elektroniko, ki skuša izboljšati oprijem v snegu, blatu in podobno. Sicer pa pri pogonih ni novosti, saj ima Peugeot dokaj mlado ponudbo dobrih motorjev. V 3008 so na voljo dva bencinska (96 in 121 kW oziroma 130 in 165 ‘konj’) ter štirje dizelski (75 do 133 kW oziroma 100 do 180 ‘konj’), v nekaterih primerih pa je možno izbrati tudi klasičen samodejni menjalnik. Skupaj s štirimi paketi opreme (vključujoč tudi športno naravnan GT, ki s sabo prinese izključno 133-kilovaten dizelski motor) je v ceniku 17 kombinacij. V uvodu omenjena cena se nanaša na 1.2 PureTech Access, preskok v višji paket stane dva tisočaka, avtomatika pa še poldrugi tisočak. Najcenejši dizel je 1.6 BlueHDi 100 Access (20.990 €), zmogljivejši in bolje opremljeni 1.6 BlueHDi 120 Active pa stane 23.890 evrov. Najdražji je seveda GT s polnim imenom 2.0 BlueHDi 180 EAT6 GT, ki stane 34.890 evrov. Kot je že nekaj časa v navadi, pri Peugeotu kupcem ponujajo znatne ugodnosti za določene različice ob nakupu s financiranjem Peugeot.

Peugeot je skupaj s 3008 predstavil tudi v sodelovanju s švicarskim podjetjem Micro razvit električen skiro e-Kick (0,5 kW, 25 km/h, 8,5 kg, do 15 km dometa), ki ga je moč polniti med vožnjo na v prtljažnik nameščeni polnilni postaji in e-Kick bo prvim kupcem novega 3008 na voljo brezplačno. Ne glede na to pa načrtujejo prodati 500 kosov 3008 v prihodnjem letu in tako priti med tri najbolje prodajane športne terence tega velikostnega razreda v Sloveniji.◄

Foto: VK