Peugeot 208: na slovenskem trgu Peugeot 208: na slovenskem trgu
Novi P 208 ima rahlo spremenjeno poslanstvo: želi si nekoliko mlajše kupce in med njimi več moških. Pri nas bo naprodaj takoj po novem... Peugeot 208: na slovenskem trgu

Peugeot 208: na voljo v osmih barvah karoserije, kovinska rumena je edina brez doplačila.

Novi P 208 ima rahlo spremenjeno poslanstvo: želi si nekoliko mlajše kupce in med njimi več moških. Pri nas bo naprodaj takoj po novem letu in sicer za od 13.300 evrov naprej.

Njegov videz, ki sicer povzema silhueto prejšnje generacije 208 in karoserijske značilnosti (luči, …) novega 208, skriva dejstvo, da je nastal na novi platformi. Tisti, na kateri je nastala tudi Oplova Corsa. Zdaj je zrasel preko štirih metrov, kar pomeni, da je v dolžino pridobil 82 milimetrov. V širino jih je pridobil 26, v višino pa izgubil 30 milimetrov. Obenem se je za okoli četrt centa poredil.

  • 1VK_0007ra
  • 1VK_0014a
  • 1VK_0017la
  • 1VK_0013a
  • 2019-12-11 13.31.16aw

Notranjost (k sreči) ohranja zasnovo i-Cockpit, a je oblikovno precej spremenjena. Merilniki so od opremskega paketa Allure naprej digitalni in po novem v tri-razsežnostni tehniki, ostajajo tudi značilna ‘klavirska’ stikala na sredinski konzoli, a so tudi ta spremenjena. Novi 208 prinaša 11 asistenčnih sistemov, med katerimi so trije namenjeni pomoči pri parkiranju.

Prodaja bo zvečine slonela na treh bencinskih strojih, ki so vsi 1,2-litrski. Ti so poznani že iz prejšnje generacije, a so okoljsko posodobljeni, kar pomeni tudi, da imata šibkejši različici ob nespremenjenem navoru nekaj manjšo največjo moč. Na voljo so s 55, 75 ali s 96 kilovati največje moči.

V ponudbi bo tudi dizelski motor (75 kW), a si od njega obetajo skromne prodajne številke. Podobno (a najbrž zaradi drugačnih vzrokov) velja za elektrificirani e-208, katerega motor zmore 260 Njutonmetrov ter 100 kilovatov (pri tem je dosega po WLTP 340 km) in ki jih je za naš trg v prihodnjem letu pripravljenih okoli 100.

Poleg ročnih je na voljo tudi 8-stopenjski samodejni menjalnik; za doplačilo pri srednjem in serijsko pri najzmogljivejšem bencinskem motorju.

Uradni cenik navaja najcenejši 208 (13.300 evrov) v izvedbi 1.2 PureTech 75 Active, dizelski 1.5 BlueHDi 100 Active stane od 16.225 evrov, električni e-208 pa od 31.200 (in do 36.300) evrov. Glede na izkušnje utegne biti pri nas najbolj priljubljen 1.2 PureTech 100 GT Line, ki stane 18.425 evrov.

Po ustaljeni navadi so, če se kupec odloči za njihovo financiranje, pri slovenskem zastopniku pripravili posebne pakete. V takšnem primeru je cena osnovnega 208 11.990 evrov, električnega pa od 21.490 evrov – a je treba pri slednjem dodati, da sta v to ceno vključeni tudi domača polnilna postaja in državna subvencija 7.500 evrov.

Letos so trgovci že sklenili nekaj prodajnih pogodb, a se, kot rečeno, prodaja (s preskusnimi vožnjami) prične 3. januarja 2020. Okoli 200 vozil je že na zalogi, v celem letu pa naj bi pri nas kupce našlo 1.200 novih Dvestoosmic.◄

Foto: VK