Pariz 2014: Fiat 500X Pariz 2014: Fiat 500X
Iz Fiata je zdaj prišla kratka vest: uradno (in končno) napovedujejo prihod mestnega križanca po imenu 500X na salonu avtomobilov v Parizu v začetku... Pariz 2014: Fiat 500X
Fiat 500X: mestni križanec v tehničnem sorodu z Jeepom Renegadom.

Fiat 500X: mestni križanec v tehničnem sorodu z Jeepom Renegadom.

Iz Fiata je zdaj prišla kratka vest: uradno (in končno) napovedujejo prihod mestnega križanca po imenu 500X na salonu avtomobilov v Parizu v začetku oktobra.

In to je praktično vse. Očem je za zdaj namenjen le kratek filmček, ki pravzaprav ne pove dosti; opazimo lahko le, da bo v veliki meri podoben modelu 500L.

Fiat je prvič resno napovedal 500X v začetku julija 2012, ko je na kratko pokazal tudi sam avtomobil. Javnost je odtlej 500X pričakovala na vseh večjih evropskih salonih in tudi pomembnejši svetovni (ali vsaj evropski) mediji so ga pogosto napovedovali, a vselej zaman.

  • IMG_9287ac
  • IMG_9288c

Lani je pred salonom v Ženevi prišlo celo do manjšega zapleta, ko je organizator 500X napovedal kot eno pomembnejših salonskih novosti in zapis podprl s fotografijo. Zdaj, ko je Fiat, kot rečeno, uradno napovedal njegov prihod v Parizu, bo 500X končno prišel. Vsaj na avtomobilski salon, če že ne v prodajne salone.

Nekaj je tudi ugibanj o njegovi tehniki. Za zdaj kaže, da si vsaj v večji meri ne bo delil platforme z modelom 500L, čeravno mu bo precej podoben, pač pa z novim Jeepovim Renegadom. Temu vprid govori tudi dejstvo, da bosta oba nastajala v isti tovarni, v Italiji.

Fiat seveda nujno potrebuje takšen avtomobil, saj ga tekmeci povečini že imajo; eden najbolj uspešnih je nam dobro znani Renaultov Captur. Fiat 500X naj bi uradno sicer nasledil model Sedici, ki je pravzaprav Suzukijev SX4 (prejšnja generacija!) in je imel Fiatove le motorje. Pred tem je zevala dolga luknja, saj je zadnji terenski avtomobil s to značko, Fiat Campagnola, s trgov odšel že leta 1987. Ta je bil ob predstavitvi leta 1974 tehnično zanimiv, terensko odličen in povsem na ravni takratnih tekmecev, a je očitno Fiat storil strateško napako, ko je tako samozavestno zapustil tržno nišo terenskih vozil.◄

Foto: VK; video: Fiat