Opel Combo Life: predpremierno na slovenskem trgu Opel Combo Life: predpremierno na slovenskem trgu
Opel, ki je po z novostmi burnem lanskem letu letos skromnejši, bo zato veliko pozornost namenil novemu Combu. Ta bo naprodaj poleti, cena pa... Opel Combo Life: predpremierno na slovenskem trgu

Opel Combo Life: po novem in pričakovano na platformi koncerna PSA.

Opel, ki je po z novostmi burnem lanskem letu letos skromnejši, bo zato veliko pozornost namenil novemu Combu. Ta bo naprodaj poleti, cena pa – žal – še ni znana.

Gre za že peto generacijo Comba, prvo so predstavili leta 1986, slonela pa je na takratnem Kadettu. Novi Combo E seveda sloni na platformi koncerna PSA ali z drugimi besedami: gre za trojček Berlingo, Partner in Combo.

Pri Oplu vidijo 7 razlogov, da se bodo zanj, točneje za osebno različico Combo Life, ogrevale predvsem družine. Prvič, priljubljenost; ta avtomobilski razred je namreč v Evropi in pri nas zelo priljubljen med družinami in za razliko od drugih segmentov se pri njem navdušenje nad dizli ne zmanjšuje. Drugič, tehnika; v njem bodo številni novi varnostni asistenčni sistemi, med njimi štirje (nevarnost trčenja, samodejno zaviranje, utrujenost voznika, zapuščanje prometnega pasu) serijski, pa že tradicionalno ogrevanje (prednja šipa, volanski obroč), širokokotna kamera zadaj in tako naprej do povezljivosti.

  • 1VK_9465a
  • 1VK_9471a
  • 1VK_9478a
  • 1VK_9483
  • 180604-IMG-0759
  • 180604-IMG-0777
  • 180604-IMG-0765

Tretjič, je ‘kul’; pri Oplu so prepričani v zunanji njegov videz, vključno z Oplovimi ‘zaščitnimi’ potezami, v prijazno notranjost, pa tudi v to, da želi biti čisto malo tudi ‘športni terenc’. Četrtič, učinkovitost; ta se nanaša seveda na pogon, kjer bo prevladoval turbodizelski motor (1.5: 75, 100 in 130 ‘konj’), a bo na voljo tudi bencinski turbo (1.2: 110 in 130 ‘konj’). Na voljo bo tudi 8-stopenjski samodejni menjalnik. Petič, prostornost; z dvema dolžinama (4,4 in 4,75 metra) ter z oglatim zadnjim delom bo ponudil obilo prostora potnikom in njihovi prtljagi – 28 odlagalnih mest v kokpitu in 597/2.1216 oziroma 850/2.693 litrov (odvisno od izbrane dolžine) prtljažnika.

Šestič, prilagodljivost; v drugi vrsti bo lahko tretjinsko deljiva klop ali trije posamični sedeži, sovoznikovemu sedežu bo moč poklopiti naslonjalo, na voljo bodo tri pritrdišča Isofix, tudi dvoja bočna drsna vrata, pa odpiranje (samo) šipe v zadnjih vratih in tako naprej. In še sedmič: Combo je oziroma bo pustolovski. Ponujal bo sistem IntelliGrip s 5 nastavitvami za učinkovito vožnjo na različnih podlagah, poleg tega pa tudi funkcijo za nadzor hitrosti pri spuščanju po slabi podlagi.

Tako torej pravijo pri Oplu, predvidena časovnica pa pravi, da bo prodaja stekla poleti, v prodajne salone pride jeseni, pozimi (v začetku 2019) pa bodo pričeli tudi s prodajo dostavne različice Combo Cargo. Cene, kot rečeno, bodo znane ob pričetku prodaje, torej poleti.◄

Foto: VK, Uroš Modlic