Opel Astra: na slovenskem trgu Opel Astra: na slovenskem trgu
Oplov adut v spodnjem srednjem avtomobilskem razredu, Astra, je na trge prišel zdaj že daljnega leta 1991 in do letos so se zvrstile že... Opel Astra: na slovenskem trgu
Kar četrtina vseh v Sloveniji prodanih Oplov so Astre. Zelo verjetno bo tudi z novo tako.

Kar četrtina vseh v Sloveniji prodanih Oplov so Astre. Zelo verjetno bo tudi z novo tako.

Oplov adut v spodnjem srednjem avtomobilskem razredu, Astra, je na trge prišel zdaj že daljnega leta 1991 in do letos so se zvrstile že štiri generacije. Letos na salonu avtomobilov v Frankfurtu predstavljena peta (Astra K) generacija je že na voljo slovenskim kupcem za od 14.990 evrov.

Nova Astra je za 5 centimetrov krajša, a tudi za od 120 do 200 kilogramov lažja od predhodnice, pri tem pa naj bi bila znotraj prostornejša. Med pomembnimi novostmi je matrična LED tehnika za žaromete, kar prvič v tem cenovnem razredu, zato je Astra oziroma njena tehnologija žarometov tudi dobitnica priznanja Safetybest pri žiriji Autobest. Za napredne žaromete (takratne tehnologije) se je pri prejšnji generaciji Astre odločilo kar okoli 40 odstotkov kupcev, zato pri Oplu pričakujejo podoben odziv tudi pri novi Astri, čeprav gre za doplačilno (1.200 €) možnost. Je pa zato serijski sistem za povezavo s pametnimi telefoni IntelliLink  (Android in iOs), kakršnega poznamo že iz Adama in Corse.

  • 1VK_2989awsh
  • 1VK_2991
  • 1VK_2990ash
  • 1VK_2992
  • 1VK_3009awsh
  • 1VK_2997
  • 1VK_2998awsh
  • 1VK_2994a
  • 1VK_3003a
  • 1VK_3004
  • 1VK_3005a
  • 1VK_2999
  • 1VK_3007
  • 1VK_3002a
  • 1VK_3001
  • 1VK_3006

V slovenskem ceniku so štirje bencinski (74-110 kW oziroma 100-150 ‘konj’) in trije dizelski motorji (70-100 kW oz. 95-136 ‘konj’), pri čemer lahko kupec doplača za robotiziran (1.0 Turbo 78 kW) oziroma samodejen (1.6 CDTI 100 kW) menjalnik. Upoštevaje še možnost ‘dodatka’ Start/Stop in štiri pakete opreme je v ceniku 34 različic.

Za cene nove Astre pri slovenskem zastopniku pravijo, da so z upoštevanjem pridobljene serijske opreme in novih tehnologij le za okoli 3 odstotke višje. Najcenejša je tako 1.4 74 kW Selection (14.990 €), najcenejša dizelska je 1.6 CDTI 70 kW Selection (17.590 €), najdražja sploh pa je 1.6 CDTI 100 kW s samodejnim menjalnikom in z opremo Innovation, kar vse skupaj nanese 21.100 evrov. Dvig na višjo raven opreme stane (po vrsti od spodaj navzgor) okoli 400, 900 in 600 evrov. Prvim kupcem nove Astre so (do novega leta) pri slovenskem zastopniku namenili 1.000 evrov popusta.

Nova Astra je za zdaj le 5-vratna. Zgodaj spomladi pride na trg še kombijevska različica Sports Tourer, do takrat pa je pri zastopniku na voljo še nekaj Aster Sports Tourer generacije J. Sicer pa je nova Astra že nekaj časa v slovenskih prodajnih salonih – doslej je prodanih in naročenih skupaj že kar okoli 600, tako da se zdi načrtovana letna količina 1.200 primerkov povsem uresničljiv cilj.◄

Foto: VK