Nissan Juke: na slovenskem trgu Nissan Juke: na slovenskem trgu
Ni običajno, a Juku je uspelo zdržati na trgih kar devet let. Leta 2010 je odprl nov segment malih športnih terencev, naslednje leto je... Nissan Juke: na slovenskem trgu

Nissan Juke: 9 barv karoserije in tri barve strehe ter notranjosti, skupaj 20 kombinacij.

Ni običajno, a Juku je uspelo zdržati na trgih kar devet let. Leta 2010 je odprl nov segment malih športnih terencev, naslednje leto je dobil prvega tekmeca (Mokka), danes jih ima že 24. Nova generacija je pri nas naprodaj za od 17.550 evrov.

Nečesa ni težko opaziti: čeprav oblikovno v mnogočem sledi prvi generaciji, danes ni več drzen, kot je bil drzen dosedanjih devet let. A pri Nissanu imajo zagotovo za to močne razloge. Sicer pa je z metrom v roki marsikaj pričakovano: zrasel je v vse smeri, v medosju za cel decimeter, kar je med drugim prineslo 6 centimetrov več prostora za kolena potnikov zadnje klopi in za 77 litrov večji prtljažnik, ki zdaj meri 422 litrov.

  • 1VK_0336a
  • 1VK_0323a
  • 1VK_0311
  • 1VK_0324a
  • 1VK_0313
  • 1VK_0317
  • 1VK_0333a
  • 1VK_0329
  • 1VK_0331

Dobra novica je ta, da je kljub rasti shujšal za 23 kilogramov, pravijo pa, da je na račun izboljšanega podvozja v vožnji še bolj zabaven, kot je bil. A menda je danes še bolj pomembna zabava med bivanjem, zato ima lahko novi Juke zvočniški sistem Bose, pri katerem so zvočniki tudi v vzglavnikih.

Za notranjost pravijo, da gre za revolucijo pri kakovosti materialov in pri ergonomiji, pričakovano pa je dobil tudi infozabavni sistem z 8-palčnim osrednjim zaslonom (serijsko od drugega paketa opreme), s povezljivostjo v splet in s povezljivostjo s pametnimi telefoni.

Varnostnih asistenčnih sistemov je v njem do 11, vključno s pametnim tempomatom s pomočnikom za zastoje, poleg tega pa ima lahko tudi sistem za nastavitev voznih profilov.

Pri pogonu ni kaj dosti izbirati. Nov motor je en sam in sicer 3-valjni litrski s 86 kilovati ter s 180 Njutonmetri, pri tem pa je menjalnik ročni ali za doplačilo (od 1.500 evrov naprej, odvisno od opreme) dvosklopčni DCT s 7 prestavami in z zavolanskimi ušesi za ročno pretikanje.

Veliko večja izbira je pri osnovnih paketih opreme, ki jih je 5. Tako je v uradnem ceniku 9 različic (motor, menjalnik, oprema) in najcenejši (17.550 €) je 1.0 DIG-T 117 Visia. Najcenejši z menjalnikom DCT je Acenta, stane pa 20.550 evrov. Najdražji ta hip je DCT N-Design, ki stane 24.740 evrov.

Slovenski trg naj bi v prihodnjem letu zabeležil prodajo 600 novih Jukov, pri tem pa bo najverjetneje najbolje prodajana različica Tekna z ročnim menjalnikom, ki stane 22.800 evrov.◄

Foto: VK