Mitsubishi L200: prenovljen na slovenskem trgu Mitsubishi L200: prenovljen na slovenskem trgu
Pet generacij od leta 1978, naprodaj v 150 državah sveta, okoli pet milijonov prodanih. To je nekaj dejstev uspeha tega pickupa, ki je zelo... Mitsubishi L200: prenovljen na slovenskem trgu

Mitsubishi L200: čvrstejši videz ter štiri nove barve, vključno s pričujočo kovinsko oranžno.

Pet generacij od leta 1978, naprodaj v 150 državah sveta, okoli pet milijonov prodanih. To je nekaj dejstev uspeha tega pickupa, ki je zelo priljubljen tudi v Sloveniji. Zdaj je opazno osvežen in naprodaj za od 23.100 evrov.

Cena velja za krajšo in bolj delovno različico Club Cab, ki je na voljo z dvema paketoma opreme. Double Cab, pravi štirisedežnik, ki je tudi bolj razkošen in na voljo s štirimi paketi opreme, pa je naprodaj za od 24.600 evrov. Vselej gre za nov, 2,3-litrski turbodizelski stroj s 110 kilovati (moči je nekaj manj, obljubljajo pa boljši navor), za ročni (6) menjalnik ter za štirikolesni pogon, za doplačilo pa ponujajo še (nov) samodejni menjalnik (tudi 6) in naprednejši 4-kolesni pogon Super Select. V osnovnem ceniku, ki ne upošteva samodejnega menjalnika, je tako šest (2+4) različic.

  • 1VK_8187a
  • 1VK_8195a
  • 1VK_8184a
  • 1VK_8194a
  • 1VK_8192a
  • 1VK_8193a
  • 1VK_8186a
  • 1VK_8202a
  • 1VK_8200

Kot zadnji izmed Mitsubishijev je dobil L200 obraz v slogu Dynamic Shield, ki ga je naredil znova robustnejšega na pogled. Zaradi njega je motorni pokrov bolj vodoraven in s tem je na prednjem delu za 85 milimetrov višji. V dolžino je zrasel za 20 milimetrov, druge mere so ostale nespremenjene, so pa blatniki prav tako bolj oglati kot doslej in nova ter večja so platišča. Za zdaj so v osnovnih paketih luči še halogenske, z novim letom pa bo tehnika LED serijska.

Znotraj je nova sredinska konzola in izboljšani so materiali, ki so zdaj bolj prijazni na otip. Po novem je na voljo tudi 360-stopinjski nadzor (4 kamere) za lažje parkiranje ali za lažjo vožnjo po brezpotjih, zdaj ima sistem samodejnega zaviranja (ki deluje do 80 kilometrov na uro ter prepoznava tudi pešce in kolesarje), sistem za mrtve kote, sistem za nadzor prečnega prometa ter sistem, ki prepreči nalet v oviro ob speljevanju, in sistem za samodejni preklop z dolgih na zasenčene luči.

Nova sta tudi sistem za nadzor hitrosti pri spustu (HDC) ter program Off Road, ki ponuja štiri nastavitve (Gravel, Mud & Snow, Sand in Rock). Tu velja spomniti, da ima L200 serijska reduktor in zaporo zadnjega diferenciala, zapora srednjega diferenciala, ki jo je moč uporabljati tudi pri avtocestnih hitrostih, pa pride s tremi višjimi paketi opreme. S prenovo je dobil L200 še zmogljivejše zavore in izboljšane vzmeti ter prednja blažilnika.

S prenovo so slovenski prodajni cilji jasni – ostati trdno na drugem mestu med tekmeci.◄

Foto: VK