Micra praznuje svoj 30. rojstni dan Micra praznuje svoj 30. rojstni dan
Da bi zabeležili, 30-letnico kot se spodobi, so za rojstni dan Micre, svojega najbolje prodajanega mestnega avtomobila, pripravili posebno izvedbo. Tri desetletja vztrajanja v... Micra praznuje svoj 30. rojstni dan
Micra 30th Anniversary: več opreme za ugodno ceno

Micra 30th Anniversary: več opreme za ugodno ceno

Da bi zabeležili, 30-letnico kot se spodobi, so za rojstni dan Micre, svojega najbolje prodajanega mestnega avtomobila, pripravili posebno izvedbo.

Tri desetletja vztrajanja v samem vrhu je Nissan Micra zaokrožila s sofisticirano posebno različico. Tako Micra praznuje svoj rojstni dan z modno podobo, skladno z njeno dinamično privlačnostjo. Micra 30 izvira iz osnovne različice Visia in ima sedemkraka, 15-palčna platišča serijsko in od različice DIG-S z vrha ponudbe sposojen zadnji strešni spojler. Prav tako serijsko so v barvo zunanjosti obarvane tudi kljuke vrat in ohišja vzvratnih ogledal.

Tako kot posebej priljubljena Micra Elle, predstavljena na avtomobilskem salonu v Parizu 2012, se Micra 30 od ostalih loči po diskretni oznaki na boku, na prtljažnih vratih in na armaturni plošči. Micro 30 poganja Nissanov 1,2-litrski atmosferski bencinski trivaljnik z največjo močjo 59 kW (80 KM), zaradi katerega nosi oznako Pure Drive, namenjeno le najbolj »čistim« avtomobilom v ponudbi znamke. Napreden samodejni menjalnik CVT je na voljo za doplačilo. Serijska oprema združuje električni, hitrostno prilagodljivi servo volan, električni pomik prednjih šip in precej varnostne opreme: ESP, voznikovo in sopotnikovo varnostno zračno blazino in varnostne zračne zavese. Ročna klimatska naprava je na voljo za doplačilo. Micro 30 so predstavili na avtomobilskem salonu v Bruslju. Njena prodaja bo stekla februarja.

Micra, na nekaterih trgih znana tudi kot Nissan March, je med kupce v Evropi zapeljala leta 1983. Od takrat jih je bilo na različnih koncih sveta izdelanih že več kot šest milijonov. V preteklih treh desetletjih je Micra postavila industrijska merila za male avtomobile in leta 1993 postala prvi avtomobil japonske znamke, ki se je ponašal z laskavim naslovom Evropski avtomobil leta.

Prvo različico (z interno oznako K10) so na Japonskem začeli prodajati konec leta 1982. V Evropo je prišla v začetku leta 1983. Leta 1992 jo je zamenjala zmagovalka v izboru COTY, Micra druge generacije z oznako K11. Tako kot prva je tudi K11 vztrajala na trgu polno desetletje, dokler je leta 2002 ni zamenjala tretja generacija Micre z oznako K12. Kupcem je bila na voljo s tremi in petimi vrati in kot Micra C+C, kupe in kabriolet hkrati, s trdno zložljivo streho.

Trenutna, četrta generacija z interno oznako K13 je na trg kot pravi globalni avtomobil pripeljala leta 2010. Izdelujejo jo v štirih različnih državah, Tajski, Mehiki, Kitajski in Indiji. Na evropski trg prihajajo Micre iz Indije. Micra oziroma March se prodaja v 56 državah sveta.

Foto: Nissan