Mercedes-Benz razred A Sedan in prenovljeni GLC/GLC Coupé: na slovenskem trgu Mercedes-Benz razred A Sedan in prenovljeni GLC/GLC Coupé: na slovenskem trgu
Lani predstavljena četrta generacija najmanjšega Benza (razred A) je prvič dobila tudi limuzinsko različico, nedavno pa so prenovili tudi srednje veliki športni terenec GLC... Mercedes-Benz razred A Sedan in prenovljeni GLC/GLC Coupé: na slovenskem trgu

Mercedes-Benz A Sedan: novost v ponudbi in tekmec tudi razredu CLA.

Lani predstavljena četrta generacija najmanjšega Benza (razred A) je prvič dobila tudi limuzinsko različico, nedavno pa so prenovili tudi srednje veliki športni terenec GLC v obeh karoserijskih različicah. Oba sta pravkar prišla na slovenski trg; limuzina razreda A je na voljo od 27.910, GLC pa od 49.140 evrov.

Mercedes-benz razreda A limuzina: daljši in z večjim prtljažnikom

Z limuzinami imajo pri Mercedes-Benzu veliko izkušenj in posledično uspeha, zato niti ne preseneča, da so jo sedaj povili tudi v razredu A. Razlika je seveda očitna in opazna: limuzina je od kombilimuzine daljša za 13 centimetrov, kar je med drugim prineslo tudi 50 litrov večji prtljažnik (420 litrov). Hkrati se dokazuje tudi z izjemno nizkim količnikom zračnega upora (0,22) in zunanjo podobo, za katero so značilni dokaj kratki previsi preko koles, posledično pa dopadljivostjo, ki utegne morda nekoliko bolj navdušiti tudi tem karoserijskim variantam tradicionalno nenaklonjene kupce na večini evropskih trgov. Seveda je limuzina razreda A dobila tudi vse tisto, kar ima kombilimuzina: vrsto asistenčnih sistemov za avtonomno vožnjo, različna podvozja, dolg seznam dodatne in s tem doplačljive opreme, po želji štirikolesni pogon in še marsikaj. V najcenejši bencinski izvedbi A 180 je avto naprodaj za 27.910 evrov, v dizelski (A 180d) pa za 30.670 evrov. V primerjavi s kombilimuzino je limuzina v povprečju dražja za približno 1.300 evrov.

Mercedes-Benz GLC/ GLC Coupé: prenovljen zunaj in znotraj

Mercedes-Benz GLC (Coupé): štiri leta stari naslednik razreda GLK je kozmetično pomlajen in tehnično bogatejši.

Hkrati s slovensko predstavitvijo najmanjše limuzine v Mercedesovi ponudbo je nemška avtomobilska hiša predstavila še prenovljeni športni terenec GLC in njegovo kupejevsko varianto. To je nekdanji GLK in velja za najuspešnejšega športnoterenskega Mercedesa, saj jih v letu dni prodajo okoli 400 tisoč. Obe izvedenki imata po novem drugačna prednja odbijača in motorno masko z nekaj več kroma. Novi so žarometi, ki so serijsko v izvedbi LED, kromirano obrobljeni sta tudi obe izpušni cevi. Kolesna platišča so po novem velika od 17 do 20 palcev, lotili so se tudi zadnjih luči, na voljo je izvedenka Off Road (dva centimetra višje podvozje in njegova zaščita) ipd.

Notranjost je prav tako doživela rahlo osvežitev: več je okrasnih elementov, volan je v novi generacijski izvedbi, večopravilni zaslon je na voljo tudi v 10,25-palčni izvedbi, vendar za dodaten denar, izbirati je mogoče med kar 64 ambientalnimi osvetlitvami, po novem ima GLC upravljanje s kretnjami, navigacija pozna usmerjanje s puščicami tik pred križišči oziroma zavijanjem (kar je izvrstna reč), seveda ponujajo t.i. Energizing (to je šest desetminutnih programov, ki omogočajo recimo sedežno masažo ipd.), znan iz drugih Mercedesov. GLC ponuja tudi izbiro med štirimi režimi vožnje oziroma prilagojenega vzmetenja (Sport, Sport+, Comfort in Eco). Obe izvedenki imata vedno 9-stopenjski samodejni menjalnik 9G-tronic in štirikolesni pogon 4Matic. Vstopni GLC v dizelski izvedbi stane 49.140 evrov, bencinska različica je deset evrov dražja; kupejevska varianta je v najcenejši ali osnovni dizelski različici naprodaj za 54.540 in v bencinski za 56.390 evrov. ◄

Foto: JK