Mercedes-Benz CLA: na slovenskem trgu Mercedes-Benz CLA: na slovenskem trgu
Leta 2013 so pri Daimlerju predstavili prvi CLA, avtomobil, ki je z obliko posnemal slabo desetletje prej predstavljeno veliko kupejevsko limuzino CLS. Takšna je... Mercedes-Benz CLA: na slovenskem trgu

Mercedes-Benz CLA: s širšim, odločnejšim zadkom in z odlično aerodinamiko.

Leta 2013 so pri Daimlerju predstavili prvi CLA, avtomobil, ki je z obliko posnemal slabo desetletje prej predstavljeno veliko kupejevsko limuzino CLS. Takšna je tudi druga generacija CLA in na našem trgu jo je moč odpeljati za najmanj 29.990 evrov.

Tudi tokrat sloni CLA na platformi razreda A, kar med drugim pomeni, da si delita velik del tehnike, vključno s prednjim pogonom. In čeprav se zdi, da se druga generacija CLA od prve ne razlikuje dosti, gre za nekaj pomembnih sprememb oziroma razlik.

  • 1VK_3155a
  • 1VK_3167ca
  • 1VK_3168a
  • 1VK_3152a
  • 1VK_3150a
  • 1VK_3158a
  • 1VK_3162a
  • 1VK_3145a
  • 1VK_3139a
  • 1VK_3138la
  • 1VK_3143a
  • 1VK_3148a

Novi CLA ima od prejšnjega za 30 milimetrov več med osema, hkrati je za 48 milimetrov daljši, za 53 širši in za dva nižji. Motorni pokrov je nižji, motorna maska je nagnjena naprej, žarometa sta znatno nižja, širša sta koloteka, širše in nižje so zadnje luči in v celem je širši njegov zadek.

Njegova širina daje večji poudarek pojavi vozila, a prinese tudi nekaj dodatnih litrov prtljažnika. Poleg tega je zdaj zadnji pokrov širši (zadnje luči so deljene), tako da je tudi dostop v prtljažnik precej lažji.

Razred A je daroval tudi kokpit, vključno z dvema 7-palčnima (za doplačilo pa 10,25-palčnima) zaslonoma brez ‘nadstreška’, pri Daimlerju pa obljubljajo tudi več odlagalnih mest, 64 barv ambientalne svetlobe, sedeža s funkcijama zračenja in masaže ter vmesnik MBUX. Slednji se je, med drugim, tokrat pripravljen povezovati z Garminovo športno uro Vivoactive; na podlagi njenih podatkov (torej podatkov o aktivnosti voznikovega telesa) nato MBUX prilagaja nekatere funkcije vozila.

Bogata paleta motorjev je na izbiro. V osnovi so sicer le štirje: dva bencinska (1.3 ali 2.0) in dva dizelska (1.5 in 2.0). Je pa seveda več različic moči, tako da na koncu to nanese 5 bencinskih (100-225 kW) in tri dizelske različice (85-140 kW), vključujoč še menjalnike in pogone (prednji ali 4Matic) pa ta hip skupaj 10 različic.

Najcenejši je CLA 180 100 kW, ki stane 29.990 evrov, kar je natanko toliko, kot je stal stari CLA. Druge cene se nekoliko razlikujejo, a menda ne več kot za 800 evrov in pri tem so nekatere različice celo cenejše. Najcenejši dizel je CLA 180 d 85 kW 7G-DCT (33.530 €), najcenejši 4-kolesno gnani je CLA 220 140 kW 7G-DCT 4Matic (38.950 €), za 50.660 evrov pa že odpeljete AMG CLA 35 4Matic+ z 225 kilovati v motorju. Lahko pa počakate na priključni hibrid CLA 250 e, ki naj bi na trg prišel junija 2020.◄

Foto: VK