Mazda CX-3 in Mazda6: prenovljeni na slovenskem trgu Mazda CX-3 in Mazda6: prenovljeni na slovenskem trgu
Je pač tako, da se tudi slovenski avtomobilski trg ne more ali noče izogniti vsemu tistemu, kar se dogaja drugje. In dogaja se to,... Mazda CX-3 in Mazda6: prenovljeni na slovenskem trgu

Mazda6 (in Mazda CX-3): previdni popravki za še boljši posel.

Je pač tako, da se tudi slovenski avtomobilski trg ne more ali noče izogniti vsemu tistemu, kar se dogaja drugje. In dogaja se to, da športni terenci še naprej navdušujejo slovenske kupce, medtem ko posel z nekaterimi pada – očitno ali malo manj očitno. Prvo seveda velja za Mazdo CX-3, manjši športni terenec, drugo za Mazdo6 tako v limuzinski kot kombijevski izvedbi, kajti ‘njen’ razred je letos v celoti nekaj skromnejši kot je bil lani v tem času.

Pri japonski avtomobilski tovarni, ki je doma v Hirošimi in je pred nedavnim naredila 50-milijonti avtomobil – začeli so v tridesetih letih prejšnjega stoletja, pri čemer je vsaj zanimivo vedeti, da je bila tovarna med jedrskim napadom povsem uničena, a so proizvodnjo obnovili po vsega petih mesecih – so tokratno prenovo obeh avtomobilov opravili vsaj navzven dokaj premišljeno. Pri obeh gre predvsem za popravke prednjega in zadnjega dela vključno z odbijači in masko, spremenili so luči, podobo in postavitev izpušnih cevi, pri Šestici so nova tudi platišča ipd. Pri slednji je nekoliko drugačno še podvozje, luči LED so tudi pri tej japonski avtomobilski hiši vse bolj priljubljene in nujne ipd.

  • 1VK_5115a
  • 1VK_5120a
  • 1VK_5072ca
  • 1VK_5111a
  • 1VK_5082a
  • 1VK_5126a
  • 1VK_5081a
  • 1VK_5128a
  • 1VK_5125a
  • 1VK_5127a
  • 1VK_5113la
  • 1VK_5085a
  • 1VK_5084a
  • 1VK_5097a
  • 1VK_5093r
  • 1VK_5105ra
  • 1VK_5099la
  • 1VK_5101a
  • 1VK_5102a
  • 1VK_5103a
  • 1VK_5142a
  • 1VK_5147a
  • 1VK_5151a

Notranjost je tako pri Mazdi6 kot tudi CX-3, vendar pri tej v manjši meri, posodobljena. Pri prvi so drugačni oziroma bolj udobni sedeži, večopravilen zaslon, ki kraljuje sredi armature, je po novem za palec večji kot je bil (zdaj 8-palčni), pa še vedno relativno ozek (kar velja tudi za CX-3). V notranjosti je lahko tudi nov, semišu podoben material, novo je tudi prezračevanje sedežev, dodan je cel kup varnostnih asistenčnih sistemov, nov je opremski paket Takumi Plus ipd. Pri CX-3 bo verjetno najbolj opazno to, da ni več ročice klasične ročne zavore, pač pa je tam gumb električne ‘ročne’ zavore, naslon za roke na zadnjih sedežih ima sedaj dva držala za kozarce, mogoče si je omisliti parkirna tipala spredaj, tudi CX-3 je dobil širok nabor asistenčnih sistemov ipd.

  • 04_2018_MAZDA_CX-3_STILL_FRONTrcr
  • 18_2018_MAZDA_CX-3_STILL_REARc
  • 02_2018_MAZDA_CX-3_INTERIOR_BLACK_LEATHERc
  • 03_2018_MAZDA_CX-3_INTERIOR_BLACK_LEATHERc
  • 04_2018_MAZDA_CX-3_INTERIOR_BLACK_LEATHERc

Prav je povedati, da so vsi motorji, tako bencinski kot dizelski, v skladu z zahtevami standarda Euro6d temp, pri čemer dizelski v CX-3 ne potrebujejo sečnine za čiščenje emisij izpušnih plinov, bencinski v obeh pa ne filtra trdih delcev. Dizelski agregat za CX-3 je po novem 1,8-litrski (prej 1,5-litrski); podatki slovenskega zastopnika japonske tovarne tudi sicer kažejo, da se je doslej zgolj nekako 10-odstotkov kupcev odločilo za dizelski pogon, pa vsega osem za samodejni menjalnik in dobrih 15 odstotkov za štirikolesni pogon.

Načrti in cene? Letos upajo na prodajo dobrih 120 Šestic in več kot 400 CX-3, kar je ali bo približno toliko kot lani. V najcenejši izvedbi je Mazda6 bodisi v limuzinski bodisi v karavanski izvedbi naprodaj za 25.690 evrov, kar je več kot prej (tudi na račun pestrejše serijske opreme), medtem ko je najcenejši CX-3 na voljo za 16.090 evrov.

Foto: VK, Mazda