Hyundai Tucson: na slovenskem trgu Hyundai Tucson: na slovenskem trgu
Aha, tisti Tucson, ki se je prerinil na sam vrh prodaje v svojem razredu pri nas in ki se je uvrstil v finale izbora... Hyundai Tucson: na slovenskem trgu

Hyundai Tucson: tri nove zunanje barve (skupaj pa 9) ter možnost kontrastne barve strehe.

Aha, tisti Tucson, ki se je prerinil na sam vrh prodaje v svojem razredu pri nas in ki se je uvrstil v finale izbora za Slovenski avto leta 2021. Na našem trgu stane od 22.710 evrov.

Resda so se od leta 2004 zvrstile že tri generacije (druga se je na Stari celini imenovala ix35), a vseeno – ko v 16 letih prodaš 7 milijonov primerkov po svetu, od tega 1,4 milijona samo v Evropi, gre brez dvoma za uspešnico.

  • 1VK_2561a
  • 1VK_2570lac
  • 1VK_2554la
  • 1VK_2553a
  • 1VK_2556
  • 1VK_2527a
  • 1VK_2526a
  • 1VK_2550
  • 1VK_2558
  • 1VK_2539
  • 1VK_2545a
  • 1VK_2548

Ta je zdaj dobila novo podobo, ki bi ji, glede na dosedanje, lahko rekli tudi revolucionarna. Vse skupaj pri Hyundaiu vodijo pod sloganom ‘čutna športnost’, pri Tucsonu pa, poleg nekaj ostrih potez na karoseriji, začinja predvsem motorna maska (sami pravijo, da ima ‘draguljski videz’), katere videz dopolnjuje dvakrat po 5 svetilnih elementov, seveda pa tudi žarometi in zadnje luči.

Nova generacija je v primerjavi s prejšnjo zrasla za 20 milimetrov v dolžino (zdaj meri točno 4,5 metra), za 15 v širino, za 5 v višino ter za 10 milimetrov med osema. Prtljažnika je za osnovnih 620 litrov, raztegne pa se vse do 1799 litrov. Jasno, hibridna tehnika in/ali 4-kolesni pogon za nekaj litrov zmanjšata njegovo prostornino.

Še bolj neobičajna za Hyundai je notranjost novega Tucsona. Nič ni tako, kot je bilo, od volanskega obroča in (na 10-25-palčnem zaslonu digitalnih) merilnikov do infozabavnega sistema (z zaslonom velikosti 8 ali 10,25 palca) in upravljanja drugotnih sistemov ter naprav v vozilu, kjer so se, žal, odpovedali še nedavno odličnih ali vsaj prikladnih gumbov.

Med na oko neopaznimi zadevami se novi Tucson pohvali z naprednejšo ventilacijo kabine, s 3-področno klimatsko napravo, z gretjem štirih ter s hlajenjem dveh sedežev, s sistemom BlueLink za nadzor nad vozilom na daljavo, s 64 barvnimi odtenki ambientalne svetlobe, a tudi s tremi barvnimi kombinacijami kabine (črna, dve različni črni in siva) ter z možnostjo dodatnega paketa dekorativnih elementov v zeleno-modri barvi.

Ustrezno naprednejši je zdaj varnostni paket SmartSense z največ 17 asistenčnimi sistemi (med njimi je kar 10 novih) ter z varnostno blazino med sedežema.

Motorji so vsi 1,6-litrski. Bencinski T-GDI je na voljo v običajni izvedbi (110 kW), kot blagi hibrid (110 ali 132 kW), kot hibrid (169 kW) in kot priključni hibrid (195 kW), pri čemer bosta zadnja dva na voljo nekaj kasneje. Dizelski CRDi je lahko običajen (85 kW) ali blagi hibrid (100 kW).

Odvisno od vrste motorja so menjalniki ročni (6), inteligentni ročni iMT (6) ali dvosklopčni DCT (7). Tri motorne različice so v tem trenutku na voljo s 4-kolesnim pogonom, podvozje pa je po novem lahko elektronsko nadzorovano, pri čemer ponuja dve nastavitvi, običajno in športno.

Ob upoštevanju omenjenih pogonov ter štirih paketov opreme je ta hip v ceniku 20 bencinskih in 10 dizelskih različic. Za ceno iz uvoda bi odpeljali 1.6 T-GDI 110 kW Trend, a utegne 1.6 T-GDI MHEV 110 kW Impression s 30.520 evri vseeno prepričati več slovenskih kupcev. Najcenejši dizel, 1.6 CRDi 85 kW Trend, stane 25.010 evrov, s paketom Premium pa 29.620 evrov. Kakorkoli že, pri slovenskem zastopniku menijo, da bodo letos pri nas prodali okoli 600 novih Tucsonov.◄

Foto: VK

No comments so far.

Be first to leave comment below.