Hyundai Santa Fe: na slovenskem trgu Hyundai Santa Fe: na slovenskem trgu
Santa Fe je Hyundaiev srednje veliki športni terenec, ki so ga prvič predstavili leta 2000, tokrat pa gre za že četrto generacijo. Na našem... Hyundai Santa Fe: na slovenskem trgu

Hyundai Santa Fe: prostornejši, lažji, varnejši, a tudi bolj imeniten.

Santa Fe je Hyundaiev srednje veliki športni terenec, ki so ga prvič predstavili leta 2000, tokrat pa gre za že četrto generacijo. Na našem trgu ga ponujajo za od 34.900 evrov.

Seveda je nekoliko zrasel – v dolžino denimo za 7 centimetrov (zdaj meri 477 centimetrov), je pa hkrati tudi nekoliko dlje od tal. S svojim videzom bo najbrž marsikoga ogrel, 10 karoserijskih barv, ki so na voljo, pa so pri Hyundaiu (po)iskali kar v naravi.

  • 1VK_6453ar
  • 1VK_6446ac
  • 1VK_6435raw
  • 1VK_6441a
  • 1VK_6445la
  • 1VK_6440
  • 1VK_6438
  • 1VK_6439
  • 1VK_6419a
  • 1VK_6414
  • 1VK_6429r
  • 1VK_6427
  • 1VK_6421ra
  • 1VK_6423
  • 1VK_6425
  • 1VK_6415

Ne skriva, da se želi preriniti nekoliko višje proti premijskem razredu, tudi z usnjem na armaturni plošči, vsekakor pa z v splošnem kakovostnimi materiali, z možnostjo izbire med štirimi barvami notranjostmi, z novimi asistenčnimi sistemi (Hyundai SmartSense), z do 8-palčnim zaslonom infozabavnega sistema, z avdio sistemom Krell, s 7-palčnim zaslonom za merilnike ter s projicirnim zaslonom (HUD) na prednjo šipo. Med drugim.

Poskrbeli so tudi za uporabnost: prtljažnik, denimo, je v osnovni postavitvi večji za 40 litrov, zadnje bočne šipe so večje za 40 odstotkov (boljša preglednost pri vožnji vzvratno), na voljo je tudi 7-sedežna različica in pri Hyundaiu razvit stalen 4-kolesni pogon HTRAC je zdaj še bolj učinkovit.

Na izbiro so trije (zgolj dizelski) motorji; dva sta 2-litrska (110 in 136 kW), tretji je 2,2-litrski (147 kW). Menjalniki so ročni (6) ali samodejni (8), pogon pa prednji ali stalni 4-kolesni. Cenik, upoštevaje tudi štiri pakete opreme, ponuja 16 različic, a ne upošteva srednjega motorja. Ta namreč pride šele z doplačilom za samodejni menjalnik, kjer gre pravzaprav za paket večje motorne moči, samodejnega menjalnika in 4-kolesenga pogona, stane pa 2.200 oziroma 2.800 evrov, odvisno izbranega paketa opreme.

Sicer pa je najcenejši Santa Fe 2.0 CRDi Style (34.900 €), najcenejši 4-kolesno gnan pa 2.0 CRDi HTRAC Style (36.900 €). Toda glede na izkušnje pri zastopniku menijo, da bo pri nas najbolj priljubljena dražja različica: močnejši dizel, samodejni menjalnik, 4-kolesni pogon in boljši paket opreme. Denimo 2.2 CRDi AT8 HTRAC Impression, ki stane 51.300 evrov. Pri vseh cenah je treba prišteti še 220 evrov za prevoz in pripravo vozila.

Različica Grand, ki smo jo poznali pri tretji generaciji, je ta čas z negotovo usodo na hladnem, skoraj zagotovo pa prideta v začetku leta 2020 na trge hibridna in priključno hibridna različica.◄

Foto: VK