Hyundai i30: prenovljen na slovenskem trgu Hyundai i30: prenovljen na slovenskem trgu
V Nemškem razvojnem centru zasnovana četrta generacija i30, ki ga izdelujejo na Češkem, živi svoje četrto leto. Februarja letos so ga prenovili in takšen... Hyundai i30: prenovljen na slovenskem trgu

V Nemškem razvojnem centru zasnovana četrta generacija i30, ki ga izdelujejo na Češkem, živi svoje četrto leto. Februarja letos so ga prenovili in takšen je zdaj prišel tudi na naš trg, zanj pa bo zdaj treba odšteti najmanj 15.130 evrov.

Hyundai i30: različica N-Line je še bolj agresivnega videza kot doslej.

Pri videzu zunanjosti so se trudili, da bi postal na oko širši; zato so razširili motorno masko in mu nataknili nižja žarometa (zdaj tudi LED), obenem pa spremenili zadnji odbijač (aerodinamika!), spremenili zadnje luči (grafika), mu namenili nova platišča  velikosti 16 ali 17 palcev in v ponudbo karoserijskih barv dodali tri nove.

  • 1VK_0877a
  • 1VK_0892aw
  • 1VK_0884
  • 1VK_0890aw

Znotraj so zdaj poleg črne na voljo tri barvne kombinacije, material za notranjost je lahko tkanina in/ali usnje, torej tudi kombinacija obeh, skupaj pa je na voljo 8 možnih kombinacij. Nadgradili so povezljivost: preko 7-palčnega zaslona merilnikov in 10,25-palčnega zaslona infozabavnega sistema je moč povezati telefon z obema operacijskima sistemoma (Android, iOS) tudi brez povezave z žico, najbolj vroča pri Hyundaiu pa je tehnika Bluelink. Ta omogoča spremljanje aktualnih informacij o prometu, prostih parkiriščih, cenah goriva in podobno, s pomočjo mobilne aplikacije pa tudi povezovanje vozila s pametnim telefonom, preko katerega lahko voznik nekaj pomembnih zadev ureja na daljavo. Vključena je tudi 5-letna naročnina na Hyundai Live Services. Jasno, novi in nadgrajeni so tudi varnostni asistenčni sistemi.

Za i30 so pripravili nov vstopni motor; to je 1.5 MPI 110, torej 1,5-litrski bencinski 4-valjnik z 81 kilovati, ob katerem je 6-stopenjski menjalnik, litrski T-GDI (88 kW) pa bo zdaj na voljo tudi s 7-stopenjskim dvosklopčnim menjalnikom.

Tudi brez hibridov ne gre več. Omenjeni litrski T-GDI ima lahko blago hibridno tehniko z 48-voltno dodatno baterijo, menjalnik pa je lahko dvosklopčni ali nov, ročni 6-stopenjski z oznako iMT. Njegova posebnost je, da zmore pri odvzetem plinu pogon fizično ločiti od motorja – za nekaj manjšo porabo goriva. Z 48-voltno blago hibridno tehniko je na voljo tudi 1,6-litrski dizel s 100 kilovati in tudi pri njem sta na voljo zgoraj omenjena menjalnika. Enako (blaga hibridna tehnika, pametni ročni iMT ali dvosklopčni menjalnik) velja za najzmogljivejši motor v običajnem i30, torej za 1,5-litrski T-GDi s 117 kilovati.

Nekaj novosti je tudi pri različicah s paketom N-Line. Po novem je ta na voljo tudi pri kombijevski različici Wagon, tudi tu pa so spremenili motorno masko, žarometa, stranske reže za zrak, zadnji odbijač (z difuzorjem) in 17- ter 18-palčna platišča. Kdor izbere 117-kilovatni bencinski ali 100-kilovatni dizelski motor, bo v i30 N-Line dobil še športno podvozje in bolj neposreden volan.

S tem je izbira še bolj pestra: tri karoserije, štirje paketi opreme, trije bencinski in dva dizelska motorja, možnost blage hibridne tehnike, trije menjalniki, … V ceniku, ki sicer ne upošteva možnosti dvosklopčnega menjalnika (doplačilo zanj je 1.200 evrov), je ta hip 13 različic za kombilimuzino in za Wagon ter 10 različic za Fastback. Cene se prično pri 15.130 evrih (i30 MPI 110 Trend), najcenejši kombi je Wagon MPI 110 Trend (16.030 €), najcenejši Fastback pa je T-GDI 120 Trend, ki stane 16.930 evrov.

Najcenejši hibrid je T-GDI 120 MHEV iMT Impression, stane pa 23.730 evrov.◄

Foto: Vinko Kernc

Preberite tudi