Hyundai i30 N: na slovenskem trgu Hyundai i30 N: na slovenskem trgu
Hyundai preseneča – ali pa tudi ne; kdor vsaj malo bolj pozorno spremlja dogajanje na avtomobilski sceni, ne more biti več začuden. Tudi ob... Hyundai i30 N: na slovenskem trgu

Hyundai i30 N: rojen v Namyangu, izpopolnjen na Nürburgringu, proizvodnja v Nošovicah. V znamenju črke N.

Hyundai preseneča – ali pa tudi ne; kdor vsaj malo bolj pozorno spremlja dogajanje na avtomobilski sceni, ne more biti več začuden. Tudi ob prihodu športno-dirkaške različice Hyundaia i30, ki pri nas stane od 27.990 evrov.

Korejci so se odločili svoj prvi resnično športen avtomobil označiti z dodatno črko N. Ta v osnovi simbolizira zloglasni Nürburgring, kjer so i30 N 30 mesecev razvijali, malce pa črka N spominja tudi na dva zaporedna ovinka, kjer naj bi bil i30 N še posebej domač.

  • _R5A9844
  • All-New Hyundai i30 N (11)
  • All-New Hyundai i30 N (9)c
  • All-New Hyundai i30 N (15)
  • All-New Hyundai i30 N (25)
  • All-New Hyundai i30 N (26)
  • All-New Hyundai i30 N (28)
  • All-New Hyundai i30 N (27)
  • All-New Hyundai i30 N (29)

Običajni i30 so znatno spremenili, tako oblikovno kot tehnično. Podvozje je znižano, kolesa so večja, zavore zmogljivejše, izpopolnjena aerodinamika (spojlerji, difuzor zadaj) pa preprečuje vzgon pri večjih hitrostih. Znotraj so športni volanski obroč, sedeža in (aluminijaste) stopalke.

Motor v i30 N je dvolitrski turbobencinski z neposrednim vbrizgom, ki zmore 184 kilovatov (250 ‘konj’), v različici N Performance pa kar 202 kilovata (275 ‘konj’). V obeh primerih je največji navor 353 oziroma 378 Njutonmetrov (s funkcijo overboost). Menjalnik je 6-stopenjski ročni.

Za nekaj dodatnih užitkov bo poskrbela nastavitev vozne dinamike (motor, delna zapora diferenciala, vzmetenje, volan, stabilizacijski ESC, zvok izpuha), ki ima štiri možne nastavitve.

V ceniku sta dve različici, ki se razlikujeta po omenjeni motorni moči, a tudi po opremi. Obstaja tudi vmesna pot – pri osnovnem modelu i30 N (27.990 evrov) doplačilo (2.300 evrov) za ‘le’ paket Performance, ki prinese večjo motorno moč, večja kolesa, večje zavorne kolute, delno zaporo diferenciala in drugačen izpuh. ‘Pravi’ i30 N Performance pa stane 32.990 evrov.◄

Foto: Hyundai