Hyundai i30 Fastback: na slovenskem trgu Hyundai i30 Fastback: na slovenskem trgu
Hyundai je svoji družini i30 pridružil še tretjega člana. To je različica Fastback, ki je pravzaprav 5-vratni kupe. Na našem trgu stane od 15.990... Hyundai i30 Fastback: na slovenskem trgu

Hyundai i30 Fastback: 5-vratni kombikupe z videzom kupeja in z uporabnostjo kombilimuzine.

Hyundai je svoji družini i30 pridružil še tretjega člana. To je različica Fastback, ki je pravzaprav 5-vratni kupe. Na našem trgu stane od 15.990 evrov.

Zanimivo je, da imajo vse tri karoserijske različice po pet vrat, a gre vseeno za dovolj različne karoserije, da ciljajo na drugačne kupce. Fastback, denimo, bo zagotovo všeč ljubiteljem kupejev, ki pa se neradi odrečejo uporabnosti. Pri slovenskem zastopniku menijo tudi, da bo i30 Fastback prepričal tudi nekatere lastnike Elantre. Navsezadnje se i30 na nekaterih (svetovnih) trgih prodaja pod imenom Elantra.

  • 1VK_5602a
  • 1VK_5603a
  • 1VK_5599a
  • 1VK_5604a
  • 1VK_5600arc
  • 1VK_5598a
  • 1VK_5597a
  • 1VK_5605a
  • 1VK_5591aw
  • 1VK_5590aw
  • 1VK_5589l
  • 1VK_5593awr
  • 1VK_5595awb

Tudi Fastback ima enako medosno razdaljo kot druga dva i30 (torej kot 5-vratna kombilimuzina in 5-vratni kombi), je pa Fastback od kombija (Wagon) za dober decimeter daljši, a (pričakovano) za okoli 4 centimetre nižji. Delno gre ta razlika na račun višine karoserije, nekaj pa na račun za 15 milimetrov nižjega (in tudi športnejšega) podvozja.

Fastback se trudi biti kljub kupejevksem značaju uporaben. To med drugim pomeni, da vrata prtljažnika skrivajo prostor velikosti od 450 do 1.351 litrov (kombi: 602/1.650; kombilimuzina: 395/1.301), naslonjalo zadnje klopi pa je deljivo v razmerju 60:40.

V primerjavi z drugima različicama ima Fastback povsem drugačen zadek, a tudi prednji odbijač. Razlike pa so tudi v ponudbi motorjev, ki je pri Fastbacku bolj skromna. Bencinski motor MPI 100, denimo, ni na voljo, prav tako ga ni moč kupiti z dizlom.

Tako sta v ponudbi le motorja družine T-GDI: 120 in 140 (88 in 103 kW), pri zmogljivejšem pa je moč doplačati tudi za 7-stopenjski dvosklopčni DCT. Pri osnovni izbiri se bo treba odločiti tudi med štirimi (120) oziroma tremi (140) paketi opreme.

Fastback je z enakim motorjem in paketom opreme za 600 evrov dražji od Wagona, kar pomeni, da stane, upoštevaje promocijski prihranek 2.000 evrov, najmanj 15.990 evrov (T-GDI 120 Trend). Enak, le s paketom Style, stane 17.390 evrov, če pa se odločite za zmogljivejši motor, bo cena narasla na 18.290 evrov.

Pri slovenskem zastopniku menijo, da bodo med vsemi i30 prodali kakih 15 odstotkov Fastbackov.◄

Foto: VK

Preberite tudi