Honda CR-V: z novim dizlom za 25 tisoč evrov Honda CR-V: z novim dizlom za 25 tisoč evrov
  Potem ko je prišel novi turbodizel prostornine 1,6 litra na naš trg maja v Civicu, je ta motor zdaj naprodaj tudi v športnem... Honda CR-V: z novim dizlom za 25 tisoč evrov
Honda CR-V 1.6 i-DTEC: samo z 2-kolesnim pogonom.

Honda CR-V 1.6 i-DTEC: samo z 2-kolesnim pogonom.

 

Potem ko je prišel novi turbodizel prostornine 1,6 litra na naš trg maja v Civicu, je ta motor zdaj naprodaj tudi v športnem terencu CR-V. Pri Hondi pravijo, da je novi motor v primerjavi z večjim turbodizlom (2,2 litra) lažji za kar 47 kilogramov.

  • 1VK_1016la
  • 1VK_1018a
  • 1VK_1019a
  • 1VK_1022a
  • 1VK_1023a
  • 1VK_1024a
  • 1VK_1029
  • 1VK_1030
  • 1VK_1041w
  • 1VK_1031
  • 1VK_1035
  • 1VK_1028
  • 1VK_1036
  • 1VK_1037
  • 1VK_1039

V Sloveniji je od vseh letos prodanih Hond CR-V štiri petine dizelsko gnanih in 85 odstotkov gnanih na vsa štiri kolesa. Zdaj se utegne drugi del precej spremeniti, saj je novi turbodizel resda šibkejši, a tudi precej varčnejši oziroma čistejši (119 gramov CO2 na kilometer, 2.2 i-DTEC pa 149!) – delno tudi zato, ker je lahko samo spredaj gnan, medtem ko je z 2,2-litrskim motorjem gnan le na vsa kolesa. Zelo pomembna je tudi cena: razlika je malo manj kot štiri tisoč evrov.

Novi motor ima 88 kilovatov ter 300 Njutonmetrov in porabi 4,5 litra dizelskega goriva na 100 kilometrov po normnem ciklu. Zaradi lažjega motorja so lahko lažje tudi nekatere komponente podvozja (zavore, vzmeti, blažilniki), kar tudi ugodno vpliva na porabo.

Na voljo je le z ročnim menjalnikom ter v treh osnovnih paketih opreme (z najdražjim Executive ni na voljo), kar pomeni ceno od 24.990 do 28.990 evrov plus priprava vozila, kar zaračunajo 160 evrov. Sicer pa ima takšen CR-V bogato naložene pakete, izjema je med drugim kovinska barva (550 evrov) in navigacija (2.490 evrov!), ki pa je na voljo šele v kombinaciji z za to različico najbogatejšim paketom opreme Lifestyle.

Foto: VK