Honda CR-V: na slovenskem trgu Honda CR-V: na slovenskem trgu
Leta 1995 je bila Honda CR-V ena od znanilk mnogo kasneje prihajajočega in danes nadvse priljubljenega razreda športnih terencev. Zdaj je tu nova, 5.... Honda CR-V: na slovenskem trgu

Honda CR-V: bolj premijski, brez dizla in z izboljšavami na podvozju.

Leta 1995 je bila Honda CR-V ena od znanilk mnogo kasneje prihajajočega in danes nadvse priljubljenega razreda športnih terencev. Zdaj je tu nova, 5. generacija, ki pri nas stane od 29.900 evrov.

Morda bo marsikoga presenetilo, a menda drži: CR-V je, gledano globalno, najbolje pridajan športni terenec in tudi v Sloveniji mu ne gre slabo. Nova generacija se skuša še nekoliko približati premijski ponudbi, kar nakazuje že z videzom oziroma z detajli na zunanjosti.

  • 1VK_4447a
  • 1VK_4416a
  • 1VK_4452a
  • 1VK_4431a
  • 1VK_4429aaw
  • 1VK_4430a
  • 1VK_4417a
  • 1VK_4442a
  • 1VK_4432
  • 1VK_4433a
  • 1VK_4437a
  • 1VK_4421aw
  • 1VK_4419a
  • 1VK_4425aw
  • 1VK_4423raw

Poleg videza pri Hondi izpostavljajo še naslednje adute: notranjo kakovost, dobro izkoriščenost notranjega prostora, možnost 7 sedežev, dinamiko in udobje vožnje, izpopolnjen 4-kolesen pogon, serijsko napredno varnost (ob pričakovanju 5 zvezdic na trčenih Euro NCAP), pa tudi (in po novem) izdelavo na Japonskem.

Na enaki dolžini (ter ob za 3 centimetre daljšem medosju in ob 3,5 centimetra večji širini) so vse notranje mere večje, prtljažnik je dobil dvojno dno in vodoravno površino povečanega dela s skupno dolžino 1,83 metra, pomično klop druge vrste v 7-sedežni različici, večji kot odpiranja vrat, več notranjih odlagalnih površin, 4 vhode USB, projicirni zaslon (HUD), ogrevan volanski obroč, odpiranje petih vrat z zamahom noge in paket naprednih asistenčnih sistemov.

Za zdaj je na voljo z le enim motorjem (1.5 Turbo, 127 kW), z dvema pogonoma (prednji ali AWD) ter s 5 paketi opreme. Doplačilni (2.000 €) neskončnostopenjski menjalnik CVT prinese – zanimivo – tudi zmogljivejši motor (142 kW), kjer so spremembe tudi mehanske, ne zgolj v programu elektronike.

V ceniku so ta hip tri različice za prednji in tri za 4-kolesni pogon. Najcenejši je 1.5 Turbo Comfort (27.900 €), najcenejši s 4-kolesnim pogonom pa 1.5 Turbo AWD Elegance Navi (31.900 €).

Kakor zdaj kaže, dizelske različice ne bo (več), napovedujejo pa hibridno in sicer v začetku leta 2019. V polnem letu naj bi novih Ceervejev pri nas prodali okoli 100.◄

Foto: VK