Honda CR-V Hybrid: na slovenskem trgu Honda CR-V Hybrid: na slovenskem trgu
Peta generacija (tudi pri nas) priljubljenega Hondinega športnega terenca je dobila hibridno različico. Na našem trgu je zanjo treba odšteti najmanj 32.900 evrov. Na... Honda CR-V Hybrid: na slovenskem trgu

Honda CR-V Hybrid: v osnovi zaporedni hibrid, kjer bencinski motor služi le za polnjenje baterije.

Peta generacija (tudi pri nas) priljubljenega Hondinega športnega terenca je dobila hibridno različico. Na našem trgu je zanjo treba odšteti najmanj 32.900 evrov.

Na hiter pogled v primerjavi z le bencinsko gnano različico CR-V ni razlik, nista pa povsem enaki: med drugim je Hybrid nekoliko nižji, na voljo je le s 5 sedeži (torej 7-sedežna ni v ponudbi) in ima serijsko svetlobni podpis LED in meglenke LED. V splošnem je že v osnovi bolje opremljen od bencinske različice, vključno s serijskim pametnim ključem.

  • 1VK_0748a
  • 1VK_0752la
  • 1VK_0730la
  • 1VK_0739a
  • 1VK_0738a
  • 1VK_0736a
  • 1VK_0735a
  • 1VK_0723a
  • 1VK_0717
  • 1VK_0724a
  • 1VK_0725a

Bistvo je tu seveda v pogonu. Pri Hondi mu pravijo i-MMD (intelligent Multi-Mode Drive) in se od danes najbolj razširjenih nekoliko razlikuje. Pogonski elektromotor zmore 135 kilovatov (navor 315 Nm), 2-litrski bencinski motor pa le 107 kilovatov (navor 175 Nm). Glavna naloga bencinskega motorja je poganjati generator električne energije in s tem polniti baterijo ali neposredno gnati elektromotor, ki poganja avtomobil. Pri višjih hitrostih nad 100 kilometrov na uro pa je možen tudi pogon z bencinskim motorjem, seveda pa vse preklope nadzoruje in krmili elektronika.

Hibridni sklop je v celoti pospravljen pod prednji pokrov (le pogonska baterija je za zadnjimi sedeži) in poganja kolesa preko diferenciala. Na voljo je prednji ali 4-kolesen pogon, kjer je slednji klasične mehanske zvedbe, torej z odgonsko gredjo iz prednjega diferenciala.

Hibridni pogon deluje v treh režimih: v čistem električnem, v zaporednem hibridnem ali v motornem. Ponuja pa tri možne vozne dinamike, ki jih lahko nastavi voznik: EV (deluje le, ko je baterija zadosti polna), Sport in Econ. Ker predvsem pri manjših (mestnih) hitrostih CR-V Hybrid pogosto deluje v tihem električnem načinu, takrat oddaja opozorilni zvok za pešce.

CR-V Hybrid je na voljo s štirimi paketi opreme in če upoštevamo še možnost 2WD ali AWD, je v ceniku, ki upošteva 3.000 evrov Hondine EKO subvencije, 6 različic. Najcenejša je 2WD Comfort (32.900 €), prehod v srednji paket pa je vreden dva tisočaka. S takšnim je v ponudbi najcenejša 4-kolesno gnana različica AWD Elegance Navi, ki stane 36.900 evrov.

Pri slovenskem zastopniku menijo, da bodo letos na našem trgu prodali 60 hibridnih CR-V, vseh CR-V skupaj pa 160. V veliki meri sta številki odvisni od količin, ki jih bo Honda namenila našemu trgu.◄

Foto: VK

No comments so far.

Be first to leave comment below.