Heroji furajo v pižamah: tretja sezona Heroji furajo v pižamah: tretja sezona
Pohvalno uspešna, tudi mednarodno priznana in nagrajena slovenska akcija ‘Heroji furajo v pižamah’ gre v tretjo sezono. Tokrat s provokativnim sloganom ‘Ženske so boljše... Heroji furajo v pižamah: tretja sezona

Iniciativa zoper vožnjo pod vplivom alkohola: po dveh uspešnih v tretjo sezono s provokativnim sloganom.

Pohvalno uspešna, tudi mednarodno priznana in nagrajena slovenska akcija ‘Heroji furajo v pižamah’ gre v tretjo sezono. Tokrat s provokativnim sloganom ‘Ženske so boljše voznice kot moški’, a tako bolj ali manj zato, da znova in še bolj pritegne pozornost.

Slogan sicer temelji na statistiki, ki pravi, da so lani v Sloveniji 89 odstotkov prometnih nesreč zaradi vpliva alkohola povzročili moški in da so moški vozniki povzročili 21 od 22 nesreč s smrtnim izidom. Zdravstvena statistika pa pravi, da stroški zdravstva na račun alkoholiziranosti okoli 150 milijonov evrov in preko 200, če sem prištejemo tudi prometne nesreče, nastale zaradi alkoholiziranosti voznikov.

Letos pobudo torej prevzemajo ženske in to na izviren način: v sodelovanju z znanimi Slovenkami so pri Zavodu Vozim izdali ‘Koledar gole resnice’, ki naj bi nas vsak dan opominjal na dragocenost življenja, ki ga lahko v hipu ogrozijo napačne, slabe odločitve.

Ni odveč ponoviti. Akcija spodbuja predvsem mlade voznike, da ne sedajo za volan, če so prej pili alkohol, in njihove starše, da jih pridejo (navadno ponoči, od tod pižame v imenu akcije) iskat, kjer so se pač zatekli. Iniciativa je nastala v sodelovanju zavarovalnice Generali, Toyote Slovenija in agencije Luna / TBWA, pridružene pa so tudi druge organizacije in podjetja. Toyota Slovenija, ki je partner od začetka, stvar gleda še širše, saj niso ostali zgolj pri preventivi, pač pa z zavodom Soča sodelujejo tudi pri rehabilitaciji (robotske terapevtske naprave!) in pri omogočanju vožnje avtomobila invalidom z njihovo ročico BDF.

Zatorej znova: vozite trezni!◄

Foto: VK