Ford Tourneo Custom Trail in Custom Active: na slovenskem trgu Ford Tourneo Custom Trail in Custom Active: na slovenskem trgu
Za Fordov Custom, naj bo gospodarski Transit ali bolj osebni Tourneo, so si mnenja skoraj enotna: je najbolj čeden med dostavniki te velikosti. Odslej... Ford Tourneo Custom Trail in Custom Active: na slovenskem trgu

Ford Tourneo Custom Active (levo) in Tourneo Custom Trail: nekoliko bolj ‘pustolovska’ (osebna) dostavnika.

Za Fordov Custom, naj bo gospodarski Transit ali bolj osebni Tourneo, so si mnenja skoraj enotna: je najbolj čeden med dostavniki te velikosti. Odslej je lahko tudi malo bolj terenski, za kar bo treba doplačati okoli 2.500 evrov.

Znova velja najprej razčistiti, saj je ponudba Fordovih dostavnikov zelo bogata, poimenovanje pa morda vsakokrat zmesti, gre pa takole.

Transit je vselej gospodarski in ima štiri poddružine: ‘originalni’ ali veliki Transit, malo manjši Transit Custom, še manjši Transit Connect in najmanjši Transit Courier.

Vse se do neke mere ponovi z bolj osebnim Tourneom. Tega v največji različici sicer ni, so pa Tourneo Custom, Toureno Connect in Tourneo Courier. Tako, zdaj je slika bolj jasna.

Tokrat gre beseda v glavnem o po velikosti drugem od spodaj navzdol, torej o (bolj osebnem) modelu Custom. Različica Ford Tourneo Custom Trail (na fotografijah v rdeči barvi) ima poudarke rahlo terenskega videza na zunanjosti (črna maska po vzoru terenskega pickupa Ranger Raptor, dodatne črne plastične zaščite krog in krog, 16-palčna lahka platišča, za doplačilo pa še strešna nosilca in bočni stopnici), serijsko mehansko zaporo diferenciala z omejenim zdrsom (mLSD), prilagojeno delovanje stabilizacijskega ESC (zaradi dodanega mLSD), usnjeno oblazinjenje, klimatsko napravo, ogrevano prednjo šipo ter električno poklopljivi zunanji ogledali. Na voljo je v različnih karoserijskih izvedenkah (tudi kot furgon) ter z dvema medosnima razdaljama Motorji zmorejo 96, 125 ali 136 kilovatov, na voljo pa je tudi blagi hibrid. Izhodišče, ko gre za ceno, je paket opreme Titanium.

  • 1VK_3228
  • 1VK_3208
  • 1VK_3211
  • 1VK_3212
  • 1VK_3221
  • 1VK_3222
  • 1VK_3241
  • 1VK_3242
  • 1VK_3235w
  • 1VK_3238w
  • 1VK_3239w
  • 1VK_3229
  • 1VK_3217
  • 1VK_3214
  • 1VK_3219la
  • 1VK_3223
  • 1VK_3225
  • 1VK_3245
  • 1VK_3248a

Različica Ford Tourneo Custom Active (na fotografijah v oranžni barvi) je nekoliko manj ‘terenska’: glede na izhodiščno različico Trend ima spremenjeno motorno masko in odbijač, dodatno črno zaščitno plastiko (blatniki, stranice, zadnji odbijač, ohišja ogledal), 17-palčna platišča in serijska strešna nosilca. V notranjosti je na sedežih delno usnje in nekaj dekorativnih vstavkov v modri barvi. Na voljo je v dveh dolžinah, pri čemer je v različici z dolgim medosjem moč sedeže druge vrste zasukati za 180 stopinj, pritrdišča sedežev zadnje vrste pa je moč uporabiti tudi za namestitev nosilcev za bicikle. Tudi tu so na voljo dizelski motorji s 96, 125 ali 136 kilovati (in z blago hibridno tehniko), menjalnik pa je lahko ročni ali samodejni. Diferencial mLSD je na voljo za doplačilo. Tudi pri tej različici bo doplačila glede na paket opreme Trend za okoli 2.500 evrov, s paketom Active pa bosta na voljo tudi Transit Connect in Tourneo Connect.

Morda velja spomniti, da je pri obeh novih različicah serijski modem FordPass Connect, ki ob uporabi aplikacije za pametne telefone FordPass omogoča odklepanje in zaklepanje vozila na daljavo, prav tako pa tudi zagon motorja, če je vozilo opremljeno s samodejnim menjalnikom.

Točne cene bodo znane v kratkem, pri slovenskem zastopniku pa menijo, da bodo na našem trgu letos prodali kakih 10 odstotkov Customov s paketi Trail in Active.◄

Foto: VK