Ford Ranger Raptor in Focus ST: napoved in slovenske cene Ford Ranger Raptor in Focus ST: napoved in slovenske cene
Naključje je naneslo, da sta se Ranger Raptor in Focus ST v Sloveniji pojavila precej prej, kot je predviden začetek prodaje. Posebneža vsak na... Ford Ranger Raptor in Focus ST: napoved in slovenske cene

Ford Ranger Raptor: pickup bolj za imidž kot za delo. Obljublja veliko zabave na terenu.

Naključje je naneslo, da sta se Ranger Raptor in Focus ST v Sloveniji pojavila precej prej, kot je predviden začetek prodaje. Posebneža vsak na svoj način bosta naprodaj konec leta za ceno od 52.060 oziroma 30.910 evrov.

Raptor zna hitro vzbuditi zanimanje: spremenjenemu podvozju (zadnja prema z vijačnimi vzmetmi, daljši hodi koles, večja kolesa, …) prilagojena Rangerjeva platforma, izdatno spremenjen prednji del, izboljšana zaščita podvozja in karoserije, zmogljivejše zavore (koluti in čeljusti), posebne gume, nov zadnji odbijač in bogatejša serijska oprema ga nezmotljivo ločijo od običajnega Rangerja. Ideja prihaja iz prodajno uspešnega Raptorja velikega Fordovega ameriškega pickupa F-150 in tudi Ranger Raptor je zasnovan tako, da zmore premagovati zahtevne terene z veliko hitrostjo. Za pogon skrbi 4-valjni bi-turbodizel EcoBlue s 157 kilovati ter s 500 Njutonmetri, za njim pa je 10-stopenjski samodejni menjalnik, kakršnega ima tudi Mustang. Ima priključljiv 4-kolesni pogon in reduktor ter šest nastavitev terenske vozne dinamike. Kot za vse Rangerje je tudi zanj v končno ceno 52.060 evrov vključen popust 2.000 evrov. Slovenskih kupcev je menda že precej.

  • 1VK_8215a
  • 1VK_8221a
  • 1VK_8220a
  • 1VK_8219a
  • 1VK_8230la
  • 2019-09-13 12.15.27 HDRl
  • 1VK_8225a
  • 2019-09-13 12.22.00
  • 1VK_8232
  • 1VK_8210aw
  • 1VK_8208aw
  • 1VK_8207w
  • 1VK_8204

Focus ST je na naših tleh dosti bolj pričakovana reč. V primerjavi z običajnimi Focusi je prepoznaven po drobnih aerodinamičnih izboljšavah (od motorne maske do zadnjega spojlerja in difuzorja), po dvojnem zaključku izpušne cevi, po posebnih platiščih, po drugačnem volanskem obroču ter po športnih sedežih.

Ključna je seveda tehnika. Začne se pri motorjih – 2,3-litrskem bencinskem EcoBoost (206 kW, 420 Nm) ali 2-litrskem dizelskem EcoBlue (140 kW, 400 Nm) –, ki razveseljujeta z veseljem do vrtljajev (tudi dizel!), pa pri ročnem menjalniku (doplačilni 7-stopenjski samodejni bo na voljo le z bencinskim motorjem), pri izboljšanih zavorah in pri podvozju, ki je menda še bolj komunikativen in športno-dirkaški kot pri Fiesti ST. Novost je tudi izbira načina vozne dinamike, ki jih voznik izbira s tipko na volanskem obroču. Posebnost je dodatna tipka, ki služi za neposreden vklop športnega načina.

Tudi tokrat je Focus ST na voljo v obeh karoserijah (kombilimuzina in kombi, razlika v ceni je od okoli 600 do 700 evrov, odvisno od različice), upoštevaje še dva motorja in dva paketa opreme (ST-2 in ST-3) pa cenik ponuja 8 različic. Najcenejši je 5-vratni 2.0 EcoBlue ST-2 (30.910 €), najcenejši bencinski 2.3 EcoBoost ST-2 pa stane 31.910 evrov. Paket ST-3 stane slab poltretji tisočak več. Cene že upoštevajo 2.700 evrov popusta.◄

Foto: VK