Ford (prenovljeni) Ranger in Tourneo Custom M-HEV: na slovenskem trgu Ford (prenovljeni) Ranger in Tourneo Custom M-HEV: na slovenskem trgu
Gospodarski oddelek Forda je pripravil dve novosti, ki sta odslej na voljo tudi na slovenskem trgu. Prva je prenovljeni Ranger, ki pri nas z... Ford (prenovljeni) Ranger in Tourneo Custom M-HEV: na slovenskem trgu

Ford Ranger in Tourneo Custom: (predvsem) motorna prenova in hibridizacija.

Gospodarski oddelek Forda je pripravil dve novosti, ki sta odslej na voljo tudi na slovenskem trgu. Prva je prenovljeni Ranger, ki pri nas z dvojno kabino stane od 35.010 evrov, druga pa hibridna različica Tournea Custom, za katero je treba odšteti najmanj 36.880 evrov.

Ranger, ki je ta hip v vrhu med podobnimi tako na evropskem kot na slovenskem trgu, je dobil nove motorje. To so odslej izključno 2-litrski dizelski 4-valjniki; z enim turbopuhalom dosežejo moč 96 ali 125 kilovatov, z dvojnim turbopuhalom pa 157 kilovatov. Slednji ponuja do 500 Njutonmetrov navora, s katerim naj bi po zagotovilih Forda uspešno nadomestil dosedanji 5-valjni motor (470 Nm, 147 kW). Nov je še samodejni menjalnik, ki je zdaj 10-stopenjski (doslej 6) in enak, kot denimo v Mustangu in v že napovedanem Raptorju. Novi motorji in samodejni menjalnik prispevajo tudi za od 4 do 9 odstotkov manjšo porabo goriva.

Ranger je s prenovo dobil še nekaj novih sistemov (denimo pameten ključ, parkirna tipala spredaj in zadaj, vzvratna kamera), vključno z asistenčnimi (samodejno zaviranje s prepoznavanjem pešcev, pametni tempomat, opozorilnik pri zapuščanju prometnega pasu, ESC z nadzorom prikolice).

Na račun prepoznavnosti prenove so Rangerju namenili spremenjena motorno masko in odbijač ter dodali nekaj novih karoserijskih barv in podobne okraske. Z boljšimi paketi opreme prihaja tudi lahko dvigajoča (sicer težka) stranica kesona (‘easy lift’).

Najcenejši Ranger je sicer 2.0 TDCi 96 kW XL (osnovni paket opreme) z enojno kabino (25.940 €), pri nas najbolj popularen pa je Wildtrak z dvojno kabino, ki stane od 37.190 (125 kW) do 39.900 evrov (157 kW, samodejni menjalnik). Cene upoštevajo redni popust 2.000 evrov.

  • 1VK_9643ac
  • 1VK_9627a
  • 1VK_9626a
  • 1VK_9636a
  • 1VK_9629a
  • 1VK_9638a
  • 1VK_9620aN
  • 1VK_9619aN
  • 1VK_9633a
  • 1VK_9637a
  • 1VK_9639a

Tourneo Custom M-HEV je nova, mehko-hibridna različica tega osebnega dostavnika. Litij-ionska baterija, nameščena pod sovoznikov sedež, poganja 48-voltni sistem za pomoč 2-litrskemu turbodizlu (96 ali 136 kW, v obeh primerih 320 Nm) pri poganjanju pri nižjih motornih vrtljajih ter obenem služi kot napredni sistem stop-start – dizelski motor se zaustavi že pri hitrosti pod 12 kilometrov na uro. S tem naj bi bila poraba manjša za tri odstotke, kar se pri gospodarskih vozilih na dolgi rok lahko zagotovo obrestuje.

Hkrati je Tourneo Custom dobil še nekaj novih asistenčnih sistemov: nadzor mrtvih kotov, ki zna upoštevati tudi dolžino pripete prikolice, aktivni tempomat s prepoznavanjem prometnih znakov, pomoč pri ohranjanju prometnega pasu, aktiven pripomoček za parkiranje in samodejno zaviranje s prepoznavanjem pešcev.

Custom M-HEV je, kot rečeno, na voljo z dvema močema turbodizla , z dvema paketoma opreme in z dvema medosnima razdaljama. Najcenejši je L1 2.0 TDCi 96 kW M-HEV Titanium (36.880 €), L2 2.0 TDCi 136 kW M-HEV Titanium X, ki je najdražji hibrid, pa stane 42.240 evrov. Cene že upoštevajo redni popust 1.500 evrov.◄

Foto: VK