Ford Mondeo: prenovljen na slovenskem trgu Ford Mondeo: prenovljen na slovenskem trgu
Mondeo, ki je leta 1993 preporodil in privzdignil znamko Ford, živi že četrto generacijo, ki je po predstavitvi leta 2014 deležna prve prenove. Na... Ford Mondeo: prenovljen na slovenskem trgu

Ford Mondeo: odslej hibrid tudi v kombijevski različici.

Mondeo, ki je leta 1993 preporodil in privzdignil znamko Ford, živi že četrto generacijo, ki je po predstavitvi leta 2014 deležna prve prenove. Na našem trgu je naprodaj za od 22.390 evrov.

Razmeroma skromna oblikovna prenova daje vedeti, da je bila četrta generacija že v začetku posrečeno oblikovana. Mondeo je tako dobil rahlo spremenjene motorno masko (ki se razlikuje tudi glede na paket opreme), prednji odbijač, dnevne luči, meglenki ter zadnje luči, ki jih po novem povezuje kromasta ali mat srebrna okrasna letev. Nova so tudi platišča in novih je nekaj karoserijskih barv.

  • 1VK_3602a
  • 1VK_3598a
  • 1VK_3597a
  • 1VK_3595a
  • 1VK_3591a
  • 1VK_3594a
  • 1VK_3593
  • 1VK_3586a
  • 1VK_3583
  • 1VK_3587a
  • 2019-06-06 10.51.43l

Znotraj je sprememb še manj: novo je oblazinjenje iz blaga, nove so obloge ročajev vrat, zgornji trije paketi opreme pa imajo dodane posebne okrasne elemente. Velja pa tu dodati, da je Mondeo odslej na voljo tudi s paketom ST-Line.

Še vedno sta na voljo bencinski motor 1.5 EcoBoost (121 kW) in hibriden pogonski sistem (2.0, 88 kW; elektromotor, 106 kW; 138 kW sistemske moči), nov v Mondeu (sicer pa poznan že iz S-Maxa in Galaxya) pa je turbodizel 2.0 EcoBlue s 110 ali s 140 kilovati največje moči. S tem motorjem prihaja tudi nov (opcijski) samodejni menjalnik z 8 prestavami, v takšni kombinaciji pa sta po novem na voljo še aktiven tempomat s funkcijo Stop & Go (torej deluje do zaustavitve) in inteligenten omejevalnik hitrosti, ki deluje v kombinaciji s sistemom za prepoznavanje znakov za omejitev hitrosti.

V tem hipu je morda (za evropske trge) najpomembnejša pridobitev Mondea ta, da je hibridna različica na voljo tudi v kombinaciji s kombijevsko karoserijo (doslej le v 4-vratni limuzini) in s paketom opreme Vignale (doslej le Titanium). To je uporabnost hibrida v tolikšni meri približalo kupcem, da pri slovenskem zastopniku menijo, da bo kar polovica vseh prodanih Mondeov hibridnih. V precejšnji meri bo k temu pripomogla tudi cena, ki je (za kombijevsko različico) 29.120 (Titanium) oziroma 37.760 evrov (Vignale). Limuzina Hybrid Titanium stane od 27.990 evrov, akcijske cene hibridov pa se prično že pri 25.990 evrih.

Pa še od preostalih cenah. Vseh različic (tri karoserije, štirje motorji, dva menjalnika, prednji ali 4-kolesen pogon) je kar 52 in za omenjenih 22.390 evrov odpelje kupec 4-vratni 1.5 EcoBoost Trend. Za 5-vratno kombilimuzino bo treba dodati 550 evrov in še nadaljnjih 550 pa za kombi (Wagon). Zmogljivejši od turbodizlov, 2.0 EcoBlue 140 kW Titanium, stane 31.850 evrov (5 vrat) oziroma 32.590 evrov (Wagon). Takšen je tudi edini, ki je na voljo s 4-kolesnim pogonom, zanj pa je treba dodati slabe tri tisočake.

Takole prenovljenih in ocenjenih Mondeov naj bi Slovenci pokupili do 200 na leto, od tega, kot rečeno, okoli 100 hibridnih različic.◄

Foto: VK