Ford Focus Active: na slovenskem trgu Ford Focus Active: na slovenskem trgu
Pri Fordu ne skrivajo: apetiti s Focusom so veliki, v precejšnjo pomoč pa bo tudi njegova nova različica Active. Ta je pri nas naprodaj... Ford Focus Active: na slovenskem trgu

Ford Focus Active: večja oddaljenost od tal, manj skrbi za voznika.

Pri Fordu ne skrivajo: apetiti s Focusom so veliki, v precejšnjo pomoč pa bo tudi njegova nova različica Active. Ta je pri nas naprodaj za od 21.220 evrov naprej.

Focus Active je križanec, ki ga od drugih Focusov loči predvsem za celih 30 milimetrov povečana razdalja trebuha od tal, seveda pa tudi nekoliko spremenjena zunanjost: motorna maska, (serijska) strešna nosilca, odbijača (z okrasnimi ‘kovinskimi’ elementi), zaščite pragov, platišča in (poleg znane barvne palete) dve novi, zanj ekskluzivni barvi.

  • IMG_4082wac
  • IMG_4084awc
  • IMG_4086wa
  • IMG_4085wa

Tudi znotraj je nekaj dodatnih dekorativnih elementov kovinskega videza, njegov sistem za nastavljanje vozne dinamike Drive Mode pa je dobil dva dodatna programa in sicer Slippery ter Trail, ki sta namenjena boljšemu oprijemu v primeru poslabšanih pogojev pod kolesi (blato, pesek, sneg). Zna biti tudi eleganten – na račun dodatnega stilskega paketa in možnosti oblazinjenja v kombinaciji z usnjem.

Active, ki je lahko 5-vratna kombilimuzina ali prav tako 5-vratni kombi (Wagon), ima lahko enega od treh bencinskih EcoBoost (92, 110 in 134 kW) ali enega od dveh dizelskih EcoBlue motorjev (88 in 110 kW), pa tudi samodejni 8-stopenjski menjalnik in enega od dveh paketov opreme. Tako je v ceniku, ki že upošteva ‘redni’ akcijski popust 1.500 evrov, 36 različic, kjer kupec za ceno iz uvoda odpelje Active 1.0 EcoBoost 92 kW, za dva tisočaka dražji pa je enak, le s samodejnim menjalnikom.

Morda bosta najbolj zanimivi različici Active 1.5 EcoBoost 110 kW Business (23.540 €) ali Active 1.5 EcoBlue 88 kW Business (24.260 €), najdražji nasploh pa je ta hip Active Wagon 2.0 EcoBlue 110 kW AT8 Business, ki stane 29.930 evrov.

Boljši paket opreme je za dobrega tisočaka dražji, Wagon je za okoli 600 evrov dražji od kombilimuzine, sicer pa je različica Active cenovno nekje na ravni paketa ST Line. Pri slovenskem zastopniku menijo, da bo predstavljal Active kar 20 odstotkov vseh prodanih Focusov na našem trgu.◄

Foto: VK