Ford Fiesta Active: na slovenskem trgu Ford Fiesta Active: na slovenskem trgu
Železo je treba kovati, ko je vroče. To velja tudi za izjemno povpraševanje po športnih terencih in križancih in Ford ima po novem še... Ford Fiesta Active: na slovenskem trgu

Ford Fiesta Active: črne bočne zaščite karoserije in za 15 centimetrov oddaljen trebuh od tal.

Železo je treba kovati, ko je vroče. To velja tudi za izjemno povpraševanje po športnih terencih in križancih in Ford ima po novem še enega: Ford Fiesta Active, na našem trgu za od 15.580 evrov.

Na voljo je zgolj v 5-vratni karoserijski različici, ni je pa težko prepoznati po črni plastični zaščiti blatnikov, tudi po drugačni motorni maski, pa po (serijskih) vzdolžnih strešnih nosilcih, po njej lastnih, 17-palčnih platiščih in navsezadnje po za 18 milimetrov dvignjenem podvozju. Znotraj je sedežno oblazinjenje čvrstejše, sedeža sta športna in volan ima tri krake.

Manj opazni, če sploh, so razširjen zadnji kolotek (10 mm), prilagojen volanski servo, prilagojena geometrija podvozja, spremenjeni blažilniki (z dodatnim hidravličnim delom zoper udarce), pa tudi nadgrajen vozni program s tremi nastavitvami (Normal, Eco in Slippery oziroma spolzko). Za omenjeno ceno, ki že upošteva akcijski popust tisoč evrov, ponujajo Fiesto Active 1.0 EcoBoost (63 kW), na voljo pa so še drugi motorji (1.0 EcoBoost 74, 92 in 103 kW ter 1.5 TDCi 63 in 88 kW). Fiesta Active se opremsko uvršča med paketa Style in Titanium, pri Fordu pa menijo, da bo od vseh prodanih Fiest pri nas kar četrtina Fiest Active.

Z vsem tem Fiesta zapolnjuje vrzel med Fordovimi športnimi terenci in kombilimuzinami in ni odveč ponoviti, da se v začetku leta 2019 tej ponudbi pridruži Focus Active, poleti 2019 pa še Ka Active.

  • 1VK_6797a
  • 1VK_6796a
  • 1VK_6794ra
  • 1VK_6788a
  • 1VK_6783aw
  • 1VK_6782
  • 1VK_6791
  • 1VK_6805a
  • 1VK_6799
  • 1VK_6801a
  • 1VK_6755a
  • 1VK_6759a
  • 1VK_6757a
  • 1VK_6760a
  • 1VK_6765ra
  • 1VK_6764a
  • 1VK_6767ca
  • 1VK_6769ca
  • 1VK_6772a
  • 1VK_6777a
  • 1VK_6774a
  • 1VK_6776

***

Hkrati je Ford na naš trg pripeljal rahlo nagrajeno ponudbo manjših gospodarskih vozil Transit/Tourneo Courier (bazira na platformi Fieste) in Transit/Tourneo Connect (sloni na platformi prejšnjega Focusa). Oba sta dobila nov prednji del z motorno masko, sodobnejši infozabavni sistem (Sync 3) skupaj z novo sredinsko konzolo armaturne plošče in 230-voltno vtičnico, Connect pa še trpežnejše sedežne prevleke in možnost ksenonskih žarometov ter pametnega ključa. Courier ima nov ročni (6) menjalnik, Connect pa ima zdaj lahko tudi samodejni (8) menjalnik, sistem samodejnega zaviranja s prepoznavanjem pešcev, pameten (samodejno prilagajanje hitrosti glede na omejitev) in/ali radarski tempomat, samodejni preklop med dolgimi in zasenčenimi lučmi in nadgrajen ESC, ki zmore stabilizirati vozilo tudi v primeru močnega bočnega vetra. Tudi zaradi vseh teh sprememb pri Fordu pričakujejo, da bodo v prihodnjem letu prodali Courierjev in Connectov skupaj 250, kar je za okoli 40 odstotkov več kot letos.◄

Foto: VK