Fiat Fullback: na slovenskem trgu Fiat Fullback: na slovenskem trgu
Ni nobena skrivnost: Fiatov Fullback je Mitsubishijev pickup L200 s Fiatovimi logotipi in opremsko nekoliko drugačno ponudbo. Zdaj je na voljo tudi na slovenskem... Fiat Fullback: na slovenskem trgu
Terenski pickup, prvič v ponudbi italijanske znamke: Fiat Fullback.

Terenski pickup, prvič v ponudbi italijanske znamke: Fiat Fullback.

Ni nobena skrivnost: Fiatov Fullback je Mitsubishijev pickup L200 s Fiatovimi logotipi in opremsko nekoliko drugačno ponudbo. Zdaj je na voljo tudi na slovenskem trgu in sicer za najmanj 24.900 evrov.

Videz in tehnika sta zatorej poznana: (tudi) Fullback je teresnki pickup dolžine skoraj 5,3 metra, ki sloni na šasiji z natanko tri metre dolgim medosjem. V ponudbi je en sam (dizelski) motor z blokom iz aluminija v dveh različicah moči (113 in 133 kilovatov oziroma 154 in 181 ‘konj’), s tremi različnimi pogoni (2-kolesen, 4-kolesen do 100 kilometrov na uro in stalen 4-kolesen s sredinskim diferencialom Torsen), z 1,52 metra dolgim, 1,47 metra širokim in 0,48 metra visokim tovornim delom ter z nosilnostjo preko ene tone. Najbrž tudi ni zanemarljiv podatek, da zmore vleči do 3,1 tone težko prikolico.

  • IMG_0002a
  • IMG_0044ar
  • IMG_0019a
  • IMG_0053arc
  • IMG_0035a
  • IMG_0048
  • IMG_0059a
  • IMG_0057a
  • IMG_0061a
  • IMG_0095ac
  • IMG_0092a
  • IMG_0089a
  • IMG_0091a
  • IMG_0067
  • IMG_0065a
  • IMG_9996
  • IMG_9993
  • IMG_0066
  • IMG_0083aw
  • IMG_0077aw
  • IMG_0085
  • IMG_0071
  • IMG_0072ar
  • IMG_0073

Fiat želi s Fullbackom uveljaviti ime znamke v zanj novem segmentu in hkrati obogatiti paleto dostavnih vozil, prinaša pa tehnologije, ki se v tem segmentu šele uveljavljajo: stabilizacijski ESP z dodatnim sistemom za vleko prikolice, 7 varnostnih blazin, sistem zaviranja v sili in opozorilo ob nenamerni menjavi prometnega pasu. Tudi z opremo ne bo razočaral, lahko ima namreč tudi pameten ključ, deljivo klimatsko napravo, kamero za vzvratno vožnjo, tempomat in omejevalnik hitrosti, pa tudi usnjeno oblazinjenje sedežev, biksenonske žaromete in do 7-palčen osrednji zaslon za infozabavni sistem. Nekaj več dodatkov (zaščitni lok, trije različni pokrovi kesona, nadgradnja kesona) je na voljo v ponudbi Mopar.

V ceniku so, upoštevaje eno karoserijo (4 vrata), dve motorni moči, dva menjalnika, tri pogone in dva paketa opreme, štiri različice. Najcenejši je dvokolesno (zadaj) gnani Fullback 113 kW 2WD GSX z ročnim menjalnikom, ki stane 24.490 evrov, za 4-kolesen pogon pri takšnem pa je treba doplačati tisoč evrov. Z močnejšim motorjem pride tudi serijski 4-kolesen pogon in boljši paket opreme GLX (26.790 evrov), ki v kombinaciji s samodejnim menjalnikom stane 27.990 evrov. Pri navedenih cenah je že upoštevan popust v vrednosti 3.500 evrov.

Foto: VK