‘Edison’ prinaša nova delovna mesta ‘Edison’ prinaša nova delovna mesta
V novomeškem Revozu, sestavnem delu francoskega Renaulta, bo   projekt Edison, v okviru katerega bodo izdelovali naslednika sedanjega Twinga in novi Smart, prinesel redno zaposlitev... ‘Edison’ prinaša nova delovna mesta
Trojček: lansko leto je bilo za Renault, Nissan in Dacio na slovenskem trgu kljub vsemu dokaj uspešno.

Trojček: lansko leto je bilo za Renault, Nissan in Dacio na slovenskem trgu kljub vsemu dokaj uspešno.

V novomeškem Revozu, sestavnem delu francoskega Renaulta, bo   projekt Edison, v okviru katerega bodo izdelovali naslednika sedanjega Twinga in novi Smart, prinesel redno zaposlitev 70 ljudem, vsaj 200 pa jih bo dobilo delo za določen čas.

Patrice Haettel: veliko dela za novega prvega moža novomeškega Revoza.

Patrice Haettel: veliko dela za novega prvega moža novomeškega Revoza.

To je na tiskovni konferenci skupine Renault-Nissan in novomeškega Revoza povedal povedal predsednik uprave tega novomeškega izdelovalca avtomobilov Patrice Haettel. Naslednik Twinga s pogonom na zadnji kolesni par bo uradno premiero doživel na bližnjem avtomobilskem salonu v Ženevi, francoska tovarna (in deloma tudi Slovenija) pa je v ta projekt vložila okoli 450 milijonov evrov, od tega v tovarno Revoz 380 milijonov evrov. Upati je, da bo šel naslednik sedanjega Twinga dobro v promet, saj bi to pomenilo, da se ne bodo ponovile lanske proizvodne številke, ki niso bile zelo ugodne. Iz tovarne v Novem mestu je namreč lani pripeljalo le 93.733 avtomobilov, kar je seveda bistveno manj od časov, ko so naredili več kot 200 tisoč vozil. V Revozu bodo ob nasledniku Twinga še naprej izdelovali Clio II, vendar le za severnoafriški trg, zadnji Wind, torej  roadsterska izvedenka Twinga, pa je iz tovarne pripeljal konec lanskega leta. Izdelava novega vozila bo omogočila prehod iz sedanje ene in pol delovne izmene na dve (konec leta je bilo v Revozu zaposlenih 2.036 delavcev), morda pa bo delo v dolenjski prestolnici dobilo še več ljudi, če bo novi Renault tržno dovolj uspešen.

Marjan Murn: ne le prodati več, pač pa tudi bolje.

Marjan Murn: ne le prodati več, pač pa tudi bolje.

Sicer pa je lani Renault na slovenskem trgu prodal 8.237 avtomobilov in si pridobil 16,2-odstotni tržni delež in to kljub temu, da je, kot je dejal Marjan Murn, direktor prodaje, prodaja novih vozil fizičnim osebam padla za devet odstotkov. Clio je ostal najbolje prodajani avto nasploh in tudi v svojem razredu (28-odstotni delež), prav tako je bil prvak v svojem razredu enoprostornik Scénic, športni terenec (SUV) Captur pa je bil tudi izjemno uspešen, čeprav so ga začeli prodajati šele maja lani. Še zanimivost: delež dizelskih motorjev je bil lani opazno večji tudi pri majhnih avtomobilih. Romunska Dacia, sestavni del Renaulta, je bila lani pri nas prav tako zelo uspešna. Skupaj so slovenskim kupcem prodali 1.298 avtomobilov in osvojili 2,5-odstotni tržni delež. Najbolje je šel v promet športni terenec Duster.

Matevž Rakar: leto 2014 je leto Nissanovih novosti.

Matevž Rakar: leto 2014 je leto Nissanovih novosti.

Nissan je pomemben del naveze Renault-Nissan, Matevž Rakar, direktor Nissana v Sloveniji, pa je seveda zadovoljen s skupno lansko prodajo 1.517 Nissanov, gotovo tudi z dejstvom, da so bili prva japonska avtomobilska znamka na trgu pod Karavankami. Leto 2014 je leto številnih Nissanovih novosti, zato Rakar upa, da se bo njihov tržni delež povečal na 3,3 odstotka in da bodo prodali nekako 1.650 avtomobilov. Novi Qashqai, avto, ki je prava zgodba o uspehu z dosedanjo skupno prodajo več kot dva milijona vozil, je tako rekoč nared za prodajo (izhodiščna cena osnovne izvedenke je okoli 18 tisoč evrov), letos se pojavijo še prenovljeni Juke, pa novi X-Trail in novi Nissan v nižjem srednjem razredu, ki mu ta hip pravijo ‘C-Hatch’. Skratka, dovolj razlogov za optimizem.

Janez Kovačič

Septembra se na trge pripelje novi Nissan nižjega srednjega razreda, ki mu sedaj pravijo zgolj 'C-Hatch'. Takole so si ga zamislili pri angleški reviji Autocar.

Septembra se na trge pripelje novi Nissan nižjega srednjega razreda, ki mu sedaj pravijo zgolj ‘C-Hatch’. Takole so si ga zamislili pri angleški reviji Autocar.