Dacia Duster: na slovenskem trgu Dacia Duster: na slovenskem trgu
Fenomen, najprej kot znamka in potem še kot model, je po sedmih letih dobil naslednika in tega so že ponudili tudi slovenskim kupcem. Zanj... Dacia Duster: na slovenskem trgu

Dacia Duster: tisti športni terenec, ki ga večina kupcev res zapelje na teren.

Fenomen, najprej kot znamka in potem še kot model, je po sedmih letih dobil naslednika in tega so že ponudili tudi slovenskim kupcem. Zanj bo treba pri nas odšteti najmanj 12.990 evrov.

Novi Duster je nov avtomobil, pri katerem so želeli ohraniti staro podobo, ker je ta ljudem pač – še vedno – zelo všeč. Povedano preprosto: noben kos zunanjosti ni enak prejšnjemu. In podobno velja tudi za notranjost.

Spredaj in zadaj so se poslužili trika vodoravnih potez za navidezno večjo širino, z boka trika nižjih šip za nekaj več dinamike, dodali pa so še dve barvi, ki sta očesu zelo prijetni (oranžna in bež). So pa zunanje mere skoraj na milimeter enake prejšnjemu modelu.

  • 1VK_5254a
  • 1VK_5255a
  • 1VK_5234a
  • 1VK_5235
  • 1VK_5258ac
  • 1VK_5236
  • 1VK_5239a
  • 1VK_5267a
  • 1VK_5238a
  • 1VK_5245ac
  • 1VK_5242l
  • 1VK_5243awr
  • 1VK_5244sha
  • 1VK_5250

V čisto novi notranjosti je takoj prepoznaven nov volanski obroč s funkcijskimi tipkami ter s 4-smerno nastavitvijo, pa novi merilniki in za 7 centimetrov višje postavljen osrednji zaslon novejše generacije. Prijetnejša in udobnejša sta nova sedeža (zdaj s 6-centimetrskim višinskim pomikom), klimatska naprava je zdaj lahko tudi samodejna, ključ je lahko pameten (kartica) in tako naprej. Minilo je dovolj časa, da so obstoječe koncernske tehnologije (sistem za mrtve kote, varnostne zavese, nadzor nad spustom na terenu, …) stroškovno opravičile svoj obstoj tudi v Daciah. V Dusterju.

Motorna ponudba obsega dva bencinska motorja (SCe 115 in TCe 125), dva dizelska stroja (dCi 90 in 110) in bencinski stroj SCe 115, prirejen za delovanje na zemeljski plin LPG. Menjalnik je ročni ali dvosklopčni EDC, a le v različici 4×2. Pogon je prednji ali 4-kolesen. In paketi opreme so trije.

Vse našteto da 21 kombinacij v ceniku, začenši z 1.6 SCe 115 Essential za ceno iz uvoda. Najcenejši s 4-kolesnim pogonom je s 14.990 evri 1.6 SCe 4×4 Essential, najcenejši dizel pa je s 13.990 evri 1.5 dCi 90 Essential.

V Sloveniji, tako kot drugod po Evropi, kupci posegajo predvsem po 4-kolesnem pogonu ter po srednjem ali višjem paketu opreme. Ti bodo morda kupili različico 1.2 TCe 4×4 Comfort (16.690 €) ali Prestige (18.190 €), privrženci dizlov pa 1.5 dCi 110 Comfort (17.490 €) ali Prestige (18.990 €). Slednji je tudi najdražji Duster na osnovnem ceniku, vmes in ločeno od osebnih pa sta še dve gospodarski različici, obe dCi 110 Comfort.

Duster je tudi tisti fenomen, ki se je vseh sedem let zelo dobro prodajal – pri nas še lani okoli 30 na mesec. Kljub temu si želi slovenski zastopnik to prodajo z novim modelom podvojiti ter ohraniti dvotretjinski odstotek 4-kolesnega pogona pri prodaji.◄

Foto: VK

 


 

 


 

Privacy Preference Center