Dacia Dokker: manj čustev, več razuma Dacia Dokker: manj čustev, več razuma
Znamka Dacia je bila s prevzemom Renaulta usmerjena ravno v to smer: veliko prostora za svojo ceno, zanesljivost in varčnost, robusten videz, uporabna in... Dacia Dokker: manj čustev, več razuma
Dacia Dokker: kot osebni multipraktik, kot dostavnik in kot kombinacija obeh.

Dacia Dokker: kot osebni multipraktik, kot dostavnik in kot kombinacija obeh.

Znamka Dacia je bila s prevzemom Renaulta usmerjena ravno v to smer: veliko prostora za svojo ceno, zanesljivost in varčnost, robusten videz, uporabna in praktična notranjost. Natanko tak je tudi novi Dokker, ki prihaja na naš trg.

  • 1VK_0665la
  • 1VK_0658a
  • 1VK_0651
  • 1VK_0652a
  • 1VK_0656
  • 1VK_0657

Dokker sloni na platformi L0 (na kateri je zgrajen tudi Lodgy) in nosi novi obraz znamke – v obliki videza motorne maske, odbijača, žarometov in motornega pokrova. Od Kangooja je nekoliko daljši, od Lodgya je za poldrugi decimeter krajši, meri pa natanko 4.363 milimetrov v dolžino. Kljub temu je v njegovem zadku v osnovi 800 litrov prostora (kar je za 100 litrov več kot v Kangooju), ob podrti zadnji klopi pa kar 3.000!

Kupec bo izbiral med štirimi motorji (dCi 75 in 90, 1.6 MPI ter TCe 115) in med dvema paketoma opreme, ne glede na izbor pa ima Dokker med drugim krilna zadnja vrata in ena drsna na (desnem) boku, daljinsko osrednjo ključavnico, poklopljivo naslonjalo sovoznikovega sedeža in 4 varnostne blazine. Najcenejši Dokker (1.6 Ambiance) sicer stane natanko 9 tisočakov, najdražji dCi 90 Laureate pa 12.400 evrov. V ceniku je 6 različic, med doplačilno opremo pa velja izpostaviti stabilizacijski ESP, ki stane 250 evrov, in zelo dober Media Nav (avdio in navigacija), ki stane 400 evrov.

  • 1VK_0643a
  • 1VK_0645a
  • 1VK_0647a
  • 1VK_0649la

Dokker pa nastopa še v dveh izvedenkah: kot Dokker LGV (v gospodarsko različico prirejen 5-sedežni Dokker) in kot Dokker Van, ki je prava gospodarska različica z le dvema sedežema. Takšen je kot nalašč za manjše obrtnike, saj ponuja osnovnih 3.300 litrov tovornega dela, z doplačilno pregibno mrežo (namesto stene) in ob poklopnem sovoznikvoem sedežu pa prostornina naraste na 3.900 litrov. Pri Vanu še posebej do izraza pridejo zadnja vrata s 180-stopinjskim odpiranjem ter s širino odprtine 1,4 metra ter drsna vrata z odprtino širine 0,7 metra. Van nese 600 kilogramov, ob doplačilu pa 750. Motorji zanj so enaki kot za osebno različico (z izjemo TCe, ki ni na voljo), pa tudi paketa opreme sta dva. Cene različice LGV, ki je na voljo le s turbodizli, se prično pri 10.700 evrih, različice Van pa pri 7.440 evrih. Slednji bo pretežno v lasti pravnih oseb, ki bodo zanj plačale 6.200 evrov, saj ne plačajo DDV.

Foto: VK