Citroën C5 Aircross Hybrid: na slovenskem trgu Citroën C5 Aircross Hybrid: na slovenskem trgu
Slabi dve leti stari C5 Aircross je dobil priključno-hibridno različico, katere pogonska baterija kapacitete 13,2 kilovatne ure omogoča 50 kilometrov čiste električne vožnje (WLTP).... Citroën C5 Aircross Hybrid: na slovenskem trgu

Citroën C5 Aircross Hybrid: s povprečno porabo 1,4 litra na 100 kilometrov po ciklu WLTP.

Slabi dve leti stari C5 Aircross je dobil priključno-hibridno različico, katere pogonska baterija kapacitete 13,2 kilovatne ure omogoča 50 kilometrov čiste električne vožnje (WLTP). Na našem trgu je naprodaj za 43.350 evrov.

Prvi priključno-hibridni avtomobil pri tej znamki ima spredaj nameščen pogonski sklop, ki se sestoji iz 1,6-litrskega bencinskega PureTech (132 kW) ter elektromotorja (80 kW), sistemska moč pa znaša spoštljivih 165 kilovatov, s čimer je to tudi najbolj zmogljiva različica tega modela. Navor sistema znaša 320 Njutonmetrov, pogon pa je preko samodejnega menjalnika z 8 prestavami na prednji kolesi.

Baterija se napolni v dveh urah na polnilniku z 32-ampersko varovalko, na domači vtičnici (8 A) pa v sedmih urah. Polnilnik (Wallbox) je naprodaj za tisoč evrov (ob nakupu avtomobila), na voljo pa je tudi v najem.

  • 1VK_0530a
  • 1VK_0518a
  • 1VK_0528a
  • 1VK_0529a
  • 1VK_0521
  • 1VK_0523a
  • 1VK_0522
  • 1VK_0535a
  • 1VK_0532
  • 1VK_0533ar

Čeprav na oko sicer ni videti, je Hybrid dosti drugačen od običajnih različic. Zunaj je, med drugim, prepoznaven po stiliziranih črkah h na bokih ter po napisu hybrid na zadku, znotraj pa po drugačni grafiki (12-palčnih digitalnih) merilnikov s podatki o hibridnem pogonu, po dopolnjenem meniju (8-palčnega) zaslona infozabavnega sistema, po ogrevanju notranjosti, ki ga je moč programirati s časovnikom, ter po časovniku za polnjenje; za to je potrebna aplikacija My Citroën za pametne telefone, ki pa ta hip v Sloveniji še ni na voljo.

Hibridizacija prinaša tudi nekaj pomanjkljivosti: avtomobil je težji za dobrih 300 kilogramov, prtljažnik pa je manjši za 120 litrov (460 namesto 580 l). Kljub temu pravijo, da gre za enega največjih prtljažnikov med tekmeci, ki so Outlander, Tucson, 3008, Grandland X, Kuga in Kadjar. Je pa zato v primerjavi z običajno gnanimi različicami tišji (do 30 kilometrov na uro oddaja umeten zvok!), dobra stran pa je tudi ta, da s svojim dosegom omogoča 75 odstotkom povprečnih voznikov, ki dnevno prevozijo 40 kilometrov ali manj, zgolj električno vožnjo med delovniki.

Še nekaj značilnosti različice Hybrid: funkcija ë-Save omogoča nastavljanje minimalnega željenega električnega dosega (kadar voznik ve, da bo potreboval zgolj električni pogon za določeno pot), menjalnik ima dodatno funkcijo Brake za povečan učinek rekuperacije zavorne energije, vozni profili pa imajo tri možnosti in sicer Electric, Hybrid in Sport. Pri tem je največja možna hitrost s pogonom le na elektriko v določenih pogojih 135 kilometrov na uro, normni izpust ogljikovega dioksida pa znaša 39 gramov na kilometer.

C5 Aircross Hybrid je na voljo le s paketom opreme Shine (najbogatejši!) in stane 43.350 evrov. Kdor se bo odločil za njihovo financiranje, bo deležen okoli šest tisoč evrov popusta. Pri zastopniku menijo, da bodo na trgu, ki je v Sloveniji velik okoli 100 vozil letno, prihodnje leto pri nas prodali 10 do 15 takšnih C5 Aircrossov.◄

Foto: VK

No comments so far.

Be first to leave comment below.