Citroën C4 Cactus: prenovljen na slovenskem trgu Citroën C4 Cactus: prenovljen na slovenskem trgu
Tehnično gre sicer za prenovo, a je C4 Cactus z zornega kota kupca praktično povsem nov avtomobil. Poleg tega ima tudi obsežnejšo nalogo: ker... Citroën C4 Cactus: prenovljen na slovenskem trgu

Citroën C4 Cactus: nič več crossover, zato pa več udobja in privlačnejši videz.

Tehnično gre sicer za prenovo, a je C4 Cactus z zornega kota kupca praktično povsem nov avtomobil. Poleg tega ima tudi obsežnejšo nalogo: ker se model C4 (maja letos) umika, bo zamenjal tudi tega. Pri nas bo C4 Cactus stal od 13.700 evrov naprej.

Pri Citroënu so namenili C4 Cactusu novo vlogo, saj ga uradno ne uvrščajo med križance ampak med običajne kombilimuzine. Zato videz C4 C, ki je korenito in skoraj do neprepoznavnosti (90 odstotkov novih delov) spremenjen, ne spominja več na avtomobil, ki bi vabil na kolovoze. Še znameniti Airbump se je stanjšal in umaknil čisto na spodnji del vrat, skupaj z drugimi plastičnimi elementi pa tvori 360-stopinjsko zaščito vozila.

  • 1VK_8279larl
  • 1VK_8278la
  • 1VK_8276la
  • 17F20
  • INT_cam02_MetropolitanRed_v09

Zdaj je C4 C še bolj mladosten tako zunaj (9 barv karoserije plus 4 dodatni barvni paketi za detajle, skupaj 31 kombinacij) kot znotraj (5 ‘ambientov’ različnih barv), je pa izgubil doslej serijska strešna nosilca.

Kupce naj bi še posebej navdušil z udobjem. Za to poskrbijo blažilniki s ‘progresivnimi hidravličnimi omejevalniki’, ki naj bi v vožnji ustvarili učinek lebdeče preproge, ki slonijo na tehnologiji, pridobljeni iz izkušenj na dirkah, in ki so (z izjemo osnovne različice PureTech 82) serijski. Drugi del udobja prevzemata sedeža, ki sta zasnovana kot kombinacija ergonomske oblike in materialov različnih oblik ter debeline (pena). In še tretji del, ki povečuje udobje: debelejše šipe, izboljšana tesnila vrat in boljša izolacija dna za več zvočnega udobja v notranjosti.

Trenutni cenik kaže, da s prenovljenim C4 C ponujajo tri bencinske motorje PureTech (82, 110 in 130) ter en dizelski BlueHDi (100), ročni in samodejni (sprva ob PT 110, kasneje tudi z dizlom) menjalnik in tri osnovne pakete opreme.

Cena iz uvoda velja za PureTech 82 Feel, a drobni tisk skriva, da bo ta motor na voljo le do junija. Potem bo s 14.200 evri najcenejši PureTech 110 Live, ki je tako ali tako bolj smiseln nakup od prvega. Pri Citroënu pa vseeno (in na osnovi izkušenj) menijo, da bo še največ C4 Cactusov prodanih v različici PureTech 110 Shine (16.500) ali celo 130 Shine (17.300 evrov). Dizel (od 15.700 evrov) verjetno ne bo posebej priljubljen pri nas.

Čeprav s prodajnimi aktivnostmi za prenovljeni C4 Cactus pričenjajo šele maja, vseeno načrtujejo, da bomo Slovenci letos pokupili okoli 400 teh avtomobilov.◄

Foto: VK, Citroën