BMW i8 osvaja ameriški trg BMW i8 osvaja ameriški trg
Nemški BMW bo, kot smo že pisali, marca v Ljubljani (v Kristalni palači) odprl salon, v katerem bo ponujal zgolj avtomobile BMW serije i,... BMW i8 osvaja ameriški trg
V Slovenijo BMW i8 pripelje marca, v ZDA pa je nanj treba čakati skoraj leto dni.

V Slovenijo BMW i8 pripelje marca, v ZDA pa je nanj treba čakati skoraj leto dni.

Nemški BMW bo, kot smo že pisali, marca v Ljubljani (v Kristalni palači) odprl salon, v katerem bo ponujal zgolj avtomobile BMW serije i, torej električni i3 in hibridni i8. Čeprav kakšnega posebnega navala pri nas ni pričakovati, je očitno, da gresta oba avtomobila in še posebej prestižni priključni hibrid i8 dobro v promet.

Sedaj sta znani tudi ceni obeh avtomobilov na slovenskem trgu. Električni i3 bo tako v najcenejši verziji na voljo za 36.550 evrov (tovarna obljublja doseg z enim polnjenjem baterij od 130 do 160 kilometrov), i3 REX (varianta s podaljšanim dosegom) pa 41.200 evrov. V povsem drugačnem cenovnem razredu se bo vozil kupejevski i8, saj bo na voljo za 136.800 evrov. Oba avtomobila nastajata v tovarni v nemškem Leipzigu in ker je povpraševanje zlasti po i8 veliko, so pred časom povečali dnevno izdelavo na 100 vozil. Toda če bi sodili po tistem, kar se dogaja v ZDA, to morda ne bo dovolj. Na tem drugem največjem svetovnem trgu (za Kitajsko) je namreč dobavni oziroma čakalni rok na to vozilo, ki tam čez stane v osnovni izvedbi 137.450 dolarjev(!), skoraj leto dni! Prav zaradi tega bodo kvoto, namenjeno Američanom, letos povečali za približno 1.000 vozil. Prvi mož BMW v ZDA oziroma Severni Ameriki je celo napovedal, da bodo zaradi  velikega povpraševanja po i8 nekoliko omejili izdelavo i3. Vendar tudi ta BMW ne gre slabo v promet, saj so jih lani v ZDA prodali 6.092, medtem ko se je za i8 odločilo 555 kupcev, vendar je res, da so slednjega začeli ponujati šele konec avgusta.

Sicer pa si BMW veliko obeta tudi od povsem novega BMW serije 7, ki se pri nas oziroma na drugih trgih pojavi septembra. To bo vozilo, pri katerem si veliko kupcev prav tako obetajo v ZDA. Da je novi BMW serije 7 nujen v boju s konkurenco, pove podatek o lanskem poslu s to limuzino v ZDA: prodali so 9.744 vozil ali 11 odstotkov manj kot leto prej, medtem ko se je za novi Mercedes razreda S odločilo 25.276 kupcev ali 25 odstotkov več kot leta 2013.◄

Novi BMW serije 7 se na trge pripelje septembra, v tem času pa ga je na ameriškem trgu občutno prekosil še vedno sveži Mercedes-Benz razreda S.

Novi BMW serije 7 se na trge pripelje septembra, v tem času pa ga je na ameriškem trgu občutno prekosil še vedno sveži Mercedes-Benz razreda S.