Audi S3 Cabriolet: brez tekmeca Audi S3 Cabriolet: brez tekmeca
Tudi s tehničnega stališča, sploh za Audi, se ne sliši nič posebej izjemnega: imajo Audi A3 Cabriolet in imajo Audi S3, tako da je... Audi S3 Cabriolet: brez tekmeca
Audi S3 cabriolet: najboljša tehnika te hiše za to velikost avtomobila.

Audi S3 cabriolet: najboljša tehnika te hiše za to velikost avtomobila.

Tudi s tehničnega stališča, sploh za Audi, se ne sliši nič posebej izjemnega: imajo Audi A3 Cabriolet in imajo Audi S3, tako da je Audi S3 Cabriolet do neke mere logično nadaljevanje. Je pa pri tem nekaj res: med sebi podobnimi – velikostno in s stališča prestiža – nima neposrednega tekmeca.

  • S3C140006_large
  • S3C140007_large
  • S3C140009_large
  • S3C140010_large
  • S3C140017_large
  • S3C140018_large

Za pogon že vemo: motor je visokozmogljivi TSI s 380 Njutonmetri in z 221 kilovati (300 ‘konji’), menjalnik je 6-stopenjski dvosklopčni S tronic, pogon pa je vsekolesni Quattro. Vemo tudi o karoseriji: 2,6 metra dolga medosna razdalja in 4,43 metra skupne dolžine, nad glavami pa elektrohidravlično pomična platnena streha z okvirjem ter mehanizmom iz magnezija, aluminija in jekla velike trdnosti. Platno, seveda dobro izolirano zoper trušč in temperaturne razlike, je na voljo v treh barvah, pomik pa traja le 18 sekund in ga je moč sprožiti vse do hitrosti vožnje 50 kilometrov na uro.

Elektronika ne dovoljuje, da bi se S3 Cabriolet peljal hitreje od 250 kilometrov na uro, prvih 100 pa doseže v le 5,4 sekunde. Za varčneže: v mešanem ciklu porabi 7,1 litra bencina na 100 kilometrov.

Foto: Audi