Audi RS 3 Sportback: ingolstadtski družinski dirkač Audi RS 3 Sportback: ingolstadtski družinski dirkač
Nemški Audi, ki se skupaj z BMW in Mercedes-Benzom bori za evropski premijski vrh, predstavlja novost – RS 3 Sportback. Nekaj za tiste, ki... Audi RS 3 Sportback: ingolstadtski družinski dirkač
Audi RS 3 Sportback se na ceste pripelje poleti prihodnje leto, cena ta hip še ni znana.

Audi RS 3 Sportback se na ceste pripelje poleti prihodnje leto, cena ta hip še ni znana.

Nemški Audi, ki se skupaj z BMW in Mercedes-Benzom bori za evropski premijski vrh, predstavlja novost – RS 3 Sportback. Nekaj za tiste, ki nočejo imeti zgolj cestnega dirkalnika, pač pa avto (tudi) za vsak dan …

Sportback je oznaka, ki jo pri ingolstadtski hiši namenjajo petvratnim izvedenkam, RS pa sta ‘najhitrejši’ črki te tovarne. RS 3 Sportback je torej povsem v vrhu tistega, kar je na voljo pri A3, avtomobilu, ki gre letos (in je šel tudi že lani) izjemno dobro v promet. Pogon zagotavlja znani bencinski petvaljnik s turbinskim polnilnikom, z gibno prostornino 2,5 litra in z 270 kilovati (367 ‘konj’) ter s 465 Njutonmetri navora. Temu primerne so tudi zmogljivosti, saj je največja hitrost lahko tudi 280 kilometrov na uro (na željo kupca odstranijo blokado, saj je največja hitrost po nenapisanih nemških pravilih omejena na znanih 250 km/h), do 100 kilometrov na uro pa avto nižjega srednjega premijskega razreda pripelje v dirkaških 4,3 sekunde. Seveda je treba zapisati še nekaj drugih (tovarniških) podatkov: povprečna poraba naj bi bila 8,1 litra goriva, izpust CO2 pa 189 gramov na kilometer.

  • RS3140001_medium
  • RS3140002_medium
  • RS3140016_medium

Kot se za tovarno, ki je eden pionirjev uvajanja štirikolesnega pogona pri osebnih avtomobilih, spodobi, so RS 3 dodali tudi stalni štirikolesni pogon Quattro, zraven je še 7-stopenjski S-Tronic. Razumljivo je, da se zaradi nekaterih karoserijsko-dirkaških dodatkov ta izvedenka razlikuje od običajnega A3 Sportback, hkrati je avto 2,5 centimetra nižji, ima keramične zavore, na željo tudi 19-palčna kolesna platišča ipd. Cena še ni znana, RS 3 se na ceste pripelje poleti 2015.◄