Audi Q3 Sportback: na slovenskem trgu Audi Q3 Sportback: na slovenskem trgu
Lani predstavljena druga generacija Audijevega Q3 je dobila drugo karoserijsko različico. To je Sportback (SB), ki je neke vrste kupejevski Q3; ta je pri... Audi Q3 Sportback: na slovenskem trgu

Audi Q3 Sportback: na prednjem delu se od Q3 loči po drugačni motorni maski.

Lani predstavljena druga generacija Audijevega Q3 je dobila drugo karoserijsko različico. To je Sportback (SB), ki je neke vrste kupejevski Q3; ta je pri nas naprodaj za od 36.190 evrov.

Vse statistike kažejo, da se trg vseh vrst športnih terencev predvsem v Evropi noče in noče ustaliti, kar seveda pomeni, da so avtomobilske znamke na tem področju najbolj dejavne. Zato tudi Audijeva poteza ne preseneča.

  • 1VK_9669a
  • 1VK_9649a
  • 1VK_9665a
  • 1VK_9653a
  • 1VK_9664a
  • 1VK_9656a
  • 1VK_9655

V tem primeru gre za karoserijsko različico, ki se od Q3 razlikuje od točke, kjer se srečata motorni pokrov in prednja šipa, proti zadku. Ne gre zgolj za spremenjeni zadek ter nižjo, zadaj bolj padajočo streho, pač pa tudi za drugačna boka.

Q3 SB je od Q3 za malo manj kot pet centimetrov nižji, kar ni le posledica za 23 milimetrov nižje strehe, pač pa tudi tega, da SB nima strešnih vzdolžnih nosilcev. Prirastek pri dolžini (16 mm) gre na račun odbijačev, širine je manj za 6 milimetrov, zaradi višjih gum pa je SB za štiri milimetre dlje od tal (zdaj 144 mm). Osnovni prtljažnik je nespremenjen (530 l), pri podrti zadnji klopi pa ga je seveda manj – tu meri 1.400 litrov, pri Q3 pa 1.525 litrov. Drugih sprememb glede na običajni Q3 ni, kar velja tudi za notranjost in opremo.

Na izbiro so štirje motorji. Dva sta bencinska (35 TFSI, 110 kW, in 45 TFSI, 169 kW) in dva dizelska (35 TDI, 110 kW, in 40 TDI, 140 kW). Osnovni bencinski je opremljen z mikrohibridno tehniko ter z odklopom valjev, ima ročni menjalnik (dvosklopčni je za doplačilo) ter prednji pogon. Močnejši bencinski ima serijski menjalnik S tronic ter štirikolesni pogon Quattro.

Osnovni dizel ima ročni menjalnik in pogon Quattro ali S tronic in prednji pogon, močnejši pa le kombinacijo S tronica in Quattra. Če upoštevamo še dva osnovna paketa opreme, je v ceniku skupaj 10 različic, kjer je najcenejši (cena iz uvoda) 35 TFSI, ki s paketom S line stane 38.830 evrov.

Najcenejši dizel 35 TDI S tronic stane 39.270 evrov, 35 TDI Quattro pa od 40.270 evrov. Pri tem je treba poudariti, da je Q3 SB od Q3 dražji za najmanj 1.250 evrov, pri slovenskem zastopniku pa menijo, da bodo prodali Q3 SB nekaj več kot običajnih Q3. Prihodnje leto naj bi Slovenci pokupili preko 200 vseh Q3, od tega kakih 110 Sportbackov.◄

Foto: VK