Audi Q3: na slovenskem trgu Audi Q3: na slovenskem trgu
Značilno nemško natančno so pri Audiju po sedmih letih predstavili novo, drugo generacijo njihovega uspešnega športnega terenca Q3. Zdaj je na voljo tudi slovenskim... Audi Q3: na slovenskem trgu

Audi Q3: opazno prostornejši in z izpopolnjenimi asistenčnimi sistemi.

Značilno nemško natančno so pri Audiju po sedmih letih predstavili novo, drugo generacijo njihovega uspešnega športnega terenca Q3. Zdaj je na voljo tudi slovenskim kupcem in sicer za najmanj 34.940 evrov.

Q3 je v dolžino zrasel za slab decimeter, a se mu to pozna, predvsem v prtljažniku, ki je za 70 litrov večji in meri 530 litrov, kar je le za 20 litrov manj kot v Q5. Ob povsem naprej potisnjeni zadnji klopi (serijsko in sicer je pomika 15 cm) in njenih naslonjal (7 naklonov) meri kar 675 litrov, povečati ga je moč na največ1.525 litrov.

  • 1VK_8951a
  • 1VK_8960a
  • 1VK_8958a
  • 1VK_8965a
  • 1VK_8941a
  • 1VK_8948a
  • 1VK_8944
  • 1VK_8946

Na račun povečane dolžine in medosne razdalje (za 77 mm) je precej več tudi kolenskega prostora na zadnji klopi, kljub rahlem znižanju (za 5 mm) so našli več prostora za glave, hkrati pa je Q3 zdaj tudi za 25 milimetrov širši.

Zunanjost je dobila ramena ‘quattro’ (povzeta po legendarnem Audiju Sport Quattro), poln paket luči LED (matrični LED pa za doplačilo) in lažna zaključka izpuha na spodnjem delu odbijača, tu pa velja omeniti še 140-milimetrsko oddaljenost od tal in možnost vleke do kar 2,2 tone težke prikolice.

Tudi Q3 ni dobil dveh zaslonov v kokpitu, edini zaslon ima nekaj manj tehnike kot pri večjih Audijih, digitalni merilniki pa lahko merijo do 12,3 palca v diagonalo. Videz kokpita je – pričakovano – podoben kot pri Audijih zadnjega časa, vključno z osemkotno površino, ki objema volanski obroč in ki posnema obliko (nove) motorne maske.

Motorjev je za začetek pet: trije bencinski (110, 140 in 169 kW) in dva dizelska (110 in 140 kW), a je že potrjeno, da se v naslednjih dveh letih obetata tudi športni SQ3 in hibrid. Nič novega pri menjalnikih – ročni s 6 ali dvosklopčni S Tronic s 7 prestavami. Podobno velja za pogon: prednji (samo v kombinaciji s 110-kilovatnimi motorji) ali Quattro.

Ob upoštevanju treh paketov opreme je v ceniku 21 kombinacij in za ceno iz uvoda dobi kupec različico 35 TFSI (110 kW) z osnovnim paketom opreme. Manj kot tisočaka stane prehod na srednji paket in nadaljnjih dobrih tisoč na najbogatejši paket. Skoraj dva tisočaka stane S Tronic, dobre štiri tisočake pa Quattro. Najcenejši dizel je 35 TDI (110 kW), ki stane 38.030 evrov.

Pri slovenskem zastopniku ob tem še posebej stavijo na paket Trend, ki kupcu prihrani 50 odstotkov vrednosti. Stane 2.210 evrov, vsebuje pa boljši avdio sistem, pomoč pri speljevanju v klanec, sredinsko komolčno oporo, deljivo klimatsko napravo, parkirni pripomoček, tempomat, ogrevana prednja sedeža, povezljivost s pametnimi telefoni, ambientalno osvetlitev in še nekaj kozmetičnih dodatkov.

V primerjavi s prejšnjo generacijo je Q3, očiščen s stališča opreme, za okoli tri odstotke dražji, prvak svojega razreda v Sloveniji pa naj bi letos prepričal kakih 300 kupcev.◄

Foto: VK