Audi A4: prenovljen na slovenskem trgu Audi A4: prenovljen na slovenskem trgu
Ko gre za skupno prodajo, je A4 še vedno najpomembnejši Audi vseh časov. Če upoštevamo tudi model 80, je na trgih 47 let, kot... Audi A4: prenovljen na slovenskem trgu

Audi A4: rob preko bokov ni več neprekinjen pač pa v srednjem delu pomaknjen navzdol.

Ko gre za skupno prodajo, je A4 še vedno najpomembnejši Audi vseh časov. Če upoštevamo tudi model 80, je na trgih 47 let, kot A4 25 let, zadnja generacija pa je na trgih od leta 2015. Čas za prenovo in ceno od 34.200 evrov.

Prenova je na zunaj izdatnejša, kot se zdi, saj so z izjemo strehe in obeh pokrovov vsi karoserijski deli spremenjeni. Najbrž bosta najhitreje opažena žarometa, ki nimata več zalomljenega spodnjega roba, nova pa je tudi reža med motornim pokrovom in masko hladilnika, ki je le lepotni dodatek (torej nima neke tehnične funkcije) in ki jo njihovi oblikovalci že nekaj časa uporabljajo v čast legendarnemu modelu Coupé Quattro.

  • A198936_mediumc
  • A198940_mediumc
  • A198974_medium
  • A198954_medium
  • A198975_medium
  • A198957_medium

Zagotovo bo precej besed steklo na račun tega, da so se pri Audiju odločili iz kokpita umakniti krmilnik za infozabavni sistem. Tega zdaj upravljamo preko 10,25-palčnega osrednjega zaslona, v izogib očitkom o varnosti tega početja med vožnjo pa pravijo, da je večina komand podvojena na gumbih volanskega obroča.

Merilniki so serijsko analogni, za doplačilo pa digitalni na 12,3-palčnem zaslonu. Pri A4 zdaj uvajajo še možnost naknadnega nadgrajevanja opreme – ko želi lastnik kasneje dokupiti opremo, ki ni bila kupljena z novim avtomobilom, denimo navigacijsko napravo, digitalni radio in podobno. Na voljo bodo različne možnosti, od letnega do ‘večnega’ zakupa.

Glavnina motorjev bo še vedno dizelskih (100 do 255 kW) in trije med njimi že imajo blago-hibridno tehniko (12 ali 48V). Bencinski motorji so trije (110 do 180 kW) in vsi imajo 12-voltno blago-hibridno tehniko. Zanimivo je, da je z ročnim menjalnikom na voljo samo še osnovni bencinski motor, preostali pa imajo ali dvosklopčni S Tronic ali klasičen samodejni menjalnik Tiptronic. Štirikolesni pogon Quattro je na voljo le s tremi (bencinski 180 kW in dizelska 140 in 170 kW) oziroma s štirimi (S4) motorji. Pri tem je zanimivo tudi to, da je po novem (in zgolj za Evropo) S4 gnan – dizelsko …

Upoštevaje karoserije, motorje, menjalnike, pogon in pakete opreme je v ceniku 55 različic, vključno z edino različico Allroad. Najcenejši (34.200 €) je 35 TFSI, dobrega tisočaka je dražji višji paket Advanced in še 2.500 več S Line, Avant pa je dražji za od 2.100 evrov. Najcenejši dizel je 30 TDI S Tronic (38.940 €), pri nas pa največ pričakujejo od različice 35 TDI S Tronic S Line, ki stane 42.520 evrov. Za Allroad 45 TDI Tiptronic Quattro bo treba odšteti 55.360 evrov, cena za S4 pa je menda tik pred objavo.

Pri slovenskem zastopniku menijo, da bomo Slovenci v celem letu (2020) pokupili kakih 200 A4.◄

Foto: Audi