Alfa Romeo Giulia: na slovenskem trgu Alfa Romeo Giulia: na slovenskem trgu
Videti je, da je nova Alfa Romeo Giulia avtomobil, ki ga težko pričakuje tudi precej Slovencev, in danes je dan, ko si ga bodo... Alfa Romeo Giulia: na slovenskem trgu
Vrnitev k zadnjemu pogonu in naprednim tehničnim rešitvam: Alfa Romeo Giulia.

Vrnitev k zadnjemu pogonu in naprednim tehničnim rešitvam: Alfa Romeo Giulia.

Videti je, da je nova Alfa Romeo Giulia avtomobil, ki ga težko pričakuje tudi precej Slovencev, in danes je dan, ko si ga bodo lahko privoščili vsi, ki imajo vsaj 29.990 evrov. Hkrati s pričetkom prodaje Giulie je slovenski zastopnik, Avto triglav, pripravil tudi prenovljene spletne strani za to znamko.

O Giulii zdaj že veliko vemo: da skuša ponoviti duh, priljubljenost in prodajni uspeh (originalne) Giulie iz leta 1962, da ponovno uvaja zadnji pogon, da ima odlične vzmetenje, volan (menda znatno bolj natančen in neposreden kot najbližji tekmeci), razdelitev mase, lahkost gradnje, aerodinamiko (količnik upora zraka znaša 0,25) ter seveda zunanjost, oblikovano z značilno italijansko šolo dizajna.

V notranjosti velja izpostaviti nov infozabavni sistem Alfa Connect z dvema zaslonoma (6,5 ali 8,5 palca, odvisno od opreme oziroma doplačila) ter merilnika, med katerima je lahko 3,5- ali 7-palčen zaslon TFT za posredovanje različnih informacij.

  • IMG_1622a
  • IMG_1623a
  • IMG_1645c
  • IMG_1636a
  • IMG_1635a
  • IMG_1633a
  • IMG_1637a
  • IMG_1639a
  • IMG_1628a
  • IMG_1625
  • IMG_1626
  • IMG_1629
  • IMG_1641
  • IMG_1630a
  • IMG_1631

V ceniku so za Giulio trije turbobencinski in prav toliko turbodizelskih motorjev, dva menjalnika (ročni 6 ali samodejni 8), dva pogona (zadnji ali štirikolesni) in štirje osnovni paketi opreme, kar da skupaj 10 kombinacij. Najcenejša, v uvodu omenjena Giulia je 2.2 JTDm 150, ki toliko stane s popustom 4.500 evrov – ta naj bi trajal le do konca novembra. Natanko pet tisočakov je dražja 2.0 Turbo 200 s samodejnim menjalnikom, le da je tu (in pri vseh naslednjih) popust le še 2.500 evrov. Zadaj gnane Giulie si je moč omisliti še s paketom Super, ki doda delno usnjeno oblazinjenje, večja, 17-palčna platišča in parkirna tipala.

Posebno poglavje so Giulie Veloce, kjer je Veloce sicer (bogatejši in bolj športen) paket opreme, a s seboj prinese tudi 4-kolesen pogon in možnost dveh motorjev, namenjenih le temu pogonu. To sta 2.0 Turbo 280 in 2.2 JTDm 210, ki staneta 48.490 oziroma 46.990 evrov. Menjlanik je tu le samodejni.

Na vrhu je seveda različica Quadrifoglio, ki jo poganja pri Ferrariju razvit stroj V6 (2.9 V6 Bi-Turbo 510) in ki je na voljo tako z ročnim kot s samodejnim menjalnikom. Cena za obe različici je enaka in sicer staneta 84.990 evrov. O njej je bilo že veliko povedanega, od tega, da je motor nekaj posebnega, ker je razvit iz Ferrarijevega 8-valjnika in ima zato zaradi posebnega zaporedja vžigov enkraten zvok, pa do tega, da je na slovitem Nürburgringu potolkla rekord vseh primerljivih športnih limuzin. Alfa za sneti klobuk. Škoda le, da je od bencinskih motorjev z ročnim menjalnikom na voljo le najdražja Quadrifoglio.◄

Foto: VK